AS og lillemor=) Skrevet 23. desember 2007 #2 Skrevet 23. desember 2007 Hei=) Det er jo varmebehandlet, så.. jeg akter å spise det=)
*Super*Mamman* Skrevet 23. desember 2007 #3 Skrevet 23. desember 2007 Jess, bare å spise:) http://matportalen.no/Saker/1133430990.51
lillespiren2:) Skrevet 24. desember 2007 #4 Skrevet 24. desember 2007 Hei lutefisk er trygt ! gleder meg til den ja:) måtte sjekke det på matportalen selv:) God jul alle sammen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå