Anonym bruker Skrevet 23. desember 2007 #1 Skrevet 23. desember 2007 Husker det var et par stykker her inne som skal på UL i morgen! Så dere får ha lykke til og satser på at alt er bra med småttisene i magen.. God jul!
Barnkanskje? m liten prinsesse Skrevet 23. desember 2007 #2 Skrevet 23. desember 2007 TUUUUUUUUUUUUUUUUSEN TAKK!!! Vet selvfølgelig ikke om det var meg du tenkte på med min link, men benytter iallefall anledningen til å samtidig hilse mine "medsøstre" som skal inn til pers i morgen. Gledegruer meg ENORMT nå. Er bare et halvt døgn igjen Utrolig koselig å bli tenkt på (føler kanskje jeg er litt småfrekk nå men har jo UL imorgen så hihi..)
Blå + en i magen Skrevet 24. desember 2007 #3 Skrevet 24. desember 2007 Hei hei! Nå er min ul også overstått, deilig!! Ganske så koselig å gå på ul på julaften synes jeg! Alt var bra med lille gutten:) Gikk det fint i dag med deg "Barnkanskje?" ? Håper det! Fikk du vite om det var en jente eller en gutt som svømmer det inne? Gi et lite pip og fortell senere da:) Nå er det juuuuul! Ha det fint i kveld alle sammen
Barnkanskje? m liten prinsesse Skrevet 28. desember 2007 #4 Skrevet 28. desember 2007 Hihi.. som vanlig titter jeg innom en evighet i etterkant. Reiste rundt hele oslo og rett til feiring julaften og så oppom fjellet en tur før vi nå er nede igjen. Alt gikk bra, men hva vi venter er uvisst. Litt småmisunnelig på dere alle som nå vet. Vår lille lå med beina i kryss og turnet rundt som en gal så jordmor slet nok med å se alt hun "måtte" se.. Hehehe.. Så da venter vi i spenning. Godt at det er vel overstått. Og hyggelig å høre at det gikk bra med dere Simba;) Hvordan gikk det med dere andre dersom dere titter innom? Juleklem fra
Blå + en i magen Skrevet 28. desember 2007 #5 Skrevet 28. desember 2007 Så bra å høre at alt var fint med den lille! Synd du ikke fikk sett om det var gutt eller jente da... Men trøste deg med at det er en bagatell i forhold til andre ting... Håper du holder ut med nysgjerrigheten! Går jo an å ta en ekstra privat UL da, om du ikke orker å leve i spenning frem til mai;) Lykke til! Juleklem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå