Gå til innhold

Ok, råd ang. feiring av jul!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en gutt på snart 5 år og en liten gutt på 7 mnd. Størstemann våknet i natt med omgangssyke, så mor måtte jo sove på rom med ham og hjelpe til. Hele familien har jo klenget og kost i forkant av omgangssyke. Trodde det hele hadde roet seg, men nå for 15 min siden kastet han opp igjen. Og så skal vi egentlig feire jul på fjellet, ca 4 timers kjøring fra hvor vi bor. Bo på hytte m 8 andre, ett bad, litt trangt, mao! Syntes det er kjempevanskelig å avgjøre om vi skal kjøre opp i morgen, føler vi andre her hjemme sitter klare og "smittet", til tross for god hygiene, er det jo vanskelig å unngå at alle får omgangssyke, når først en har fått det... Men å fortelle dette til familien på fjellet som venter (og kanskje syntes det er vanskelig å forstå hvorfor vi ikke kommer). Dilemma??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde sagt at vi ikke hadde kommet. Deres problem om de ikke hadde hatt forståelse for det.

Skrevet

Ja, ikke sant? Fikk faktisk akkurat beskjed om at turen til fjellet tar 5 timer (!!), så da er det ganske strevsomt bare det. Typisk at vi sliter oss opp dit og så ligger mor og/eller far, samt lillegutt på 7 mnd og kaster opp. God jul! litt bedre å kaste opp og være evt dårlig i eget hjem. Takk for hjelp, vi får se det litt mer an, og så evt ringe

Skrevet

Jeg vil tro at det frister lite å bo åtte på en hytte hvis alle får omgangssyke. De vil nok ha forståelse for det.

Skrevet

Takk for innlegg, har SÅ dårlig samvittighet hvis vi evt avlyser og så sitter vi her og blomstrer og er friske alle mann. Men det er vel litt sånn "tenk om?" Og hva er vel verre å ha enn omgangssyke, for å si det sånn, jeg hadde ikke hatt lyst på besøk hvis det var min hytte.. Men med famiile (min manns side) er det jo alltid litt ekstra vanskelig, men vil jo ikke tråkke på tær og virke som om man ikke vil komme!! Tusen takk for innspill (gjerne flere..)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...