Gå til innhold

Antibiotikakur og usikkerhet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette er første pp jeg virkelig IKKE håper på symptomer...

Begynte med at jeg fikk vanlig luftveis infeksjon rett før el perioden min. Har uregelmessige sykluser på alt fra 24-29 dager. Fikk utskrevet slimløsende hostesaft som gjorde det umulig å vite når el slim var og hadde feber flere dager og derfor umulig å kjenne stikking i siden v el. Midt oppi alt dette greier jeg da likevel å ha en hyggelig stund(;-))m min mann, ikke m tanke på unnfangelse , for dette skulle være en rolig pp uten baby fokus. Men altså-greia er at jeg ble etter hvert skikkelig, skikkelig dårlig og ble av legen min satt på abboticin som eneste alternativ.(har div medisin allergier..)Nå har jeg da kommet meg et hakk, så medisinen virker-men jeg har lest på følgeskrivet til abboticin og det er jo ikke hyggelig lesning for oss prøvere... "skal ikke brukes av kvinner som planlegger å bli eller er gravide..."... vi snakker misdannelser og fosterdød. Og så begynner da min ekle hjerne å tenke alle de "hva om" og "tenk hvis" som finnes. Og det har gått opp for meg at sånn kommer jeg til å tenke helt til mensen kommer. Og denne gangen er den faktisk ønsket.Det hjelper ikke mye at jeg har fått såre brystvorter :-S.

Huff et skikkelig paranoid og sytete innlegg, som ikke passer til denne tiden av året, men jeg måtte bare få det ut et sted. Ulempen men å være hemmelige prøvere....

Når det er sagt håper jeg alle andre IKKE får mensen denne pp og at det blir mange gode nyheter å lese framover på siden!!!! Kommer til å følge spent med :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff, det er ikke koselig å lese sånn. Men jeg tror kroppen vil rydde opp selv hvis så store misdannelser skjer så tidlig..Selv er jeg litt nervøs jeg også, var sikker på at det ble bom denne gang og har drukket vin flere ganger. Så testet jeg positivt. :/ Er selvfølgelig glad, men litt redd også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...