nicknavn Skrevet 23. desember 2007 #1 Skrevet 23. desember 2007 Hvordan har dere fått de til å drikke fra kopp? Min gutt nekter å drikke fra kopp, vil kun ha flaske. Når han har fått den fra kopp brekker han seg. Hvordan får jeg han til å godta den fra kopp, syns det snart er på tide å slutte med flaske, han er litt over 2 år.
roxanne Skrevet 23. desember 2007 #2 Skrevet 23. desember 2007 Hadde samme problemet med tvillingene våre. Tror vi lot dem bruke flaske på Nuramigen, men kopp på alt annet. Etterhvert tålte de melk, så da fikk de Biola fra glass (2-3 år).
TBM28 er lykkelig 4barnsmamma Skrevet 23. desember 2007 #3 Skrevet 23. desember 2007 mi på snart 2 år drikker det bare fra flaske....
gullborg Skrevet 23. desember 2007 #4 Skrevet 23. desember 2007 Hei Sønnen min på 2 1/2 drikker nutramigen fra tutekopp. Vi har aldri prøvd noe annet, men jeg har også hørt om barn som ikke orker å drikke det fra vanlig kopp. Dette fordi det lukter helt pyton (bare lukt selv). Men når de drikker fra flaske eller tutekopp lukter de det ikke. Synes også det er veldig greit i tutekopp, for da blander vi det i koppen.
nicknavn Skrevet 23. desember 2007 Forfatter #5 Skrevet 23. desember 2007 Har prøvd fra tutkopp, men det var ingen lur ide. Han tok en stor slurk, han trodde nok at det var vann eller juise. Og melken kom i retur. Etter det nektet han å drikke fra tutkopp. Det er jo greit når du startet med tutkopp da blir de vant med det, men her var han et par mnd gammel når han begynte med nutramigen og tutkopp var ikke noe alternativ da. Har holdt på å blande nutramigen i over to år, så jeg hvordan det smaker og lukter, men min gutt syns at nutramigen er godt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå