Enliiitentil? Skrevet 23. desember 2007 #1 Skrevet 23. desember 2007 er det det som herjer på Østlandet for tida? Googlet det og fant at det var leddsmerter, oppkast og diaré... så da er det vel det jeg har hatt... sambo og. Henger det i en stund, føler meg uggen i magen fortsatt (spydde tirsdag!)...
Sentralstøvsugeren Skrevet 23. desember 2007 #2 Skrevet 23. desember 2007 Har hørt at dette virus har hengt i opp til ett par uker! Håper formen din er bedre imorgen, så du kan nyte julemiddagen!
roxanne Skrevet 23. desember 2007 #3 Skrevet 23. desember 2007 Fint å starte julen med en ufrivillig slankekur. Jeg gikk ned 2 kg på et døgn :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå