Gå til innhold

Har du et forslag til hva jeg kan si?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en veldig slitsom "venninne" som maser om at hun vil komme på besøk til meg i morgen (altså julaften). Eneste grunnen til at hun vil det er at hun vil treffe kjæresten min som skal være her, og hun har ikke truffet han før. Jeg har prøvd å si til henne gang på gang at det passer ikke (for vi har fullt program og gjester til middagen). Men så sier hun bare at hun tar en liten tur innom (hun bor 3 min å gå unna). Jeg sa enda en gang at DET PASSER IKKE! Men hun sa at da kom hun bare til å dukke opp uansett. Hun er den siste jeg vil ha på besøk i morgen, hun er frekk og jævelig og jeg er sikker på at hun kommer til å være fæl mot kjæresten min. Huff, jeg orker henne virkelig ikke! Den lille tiden jeg har med kjæresten alene er så utrolig viktig for meg!!

Jeg sa til slutt at jeg kommer ikke til å åpne døren, men da bare lo hun og sa at det gjorde jeg nok hvis hun maste lenge nok! Makan til frekkhet altså!!

Noen som har noe forslag til hva jeg kan si/gjøre for å holde henne unna? Det kan jo ikke være kriminelt å ikke åpne døren når hun banker på heller?

Blir glad for svar, også vil jeg gjerne benytte sjansen til å ønske dere alle en kjempefin og god jul!! :-D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da ville jeg faktisk sagt rett ut at det er skikkelig frekt! Da er det lov å la være å åpne. Man MÅ respektere når folk ikke vil ha besøk og julaften er tross alt noe som burde være en avslappende familiedag...Hvis hun ringer på mange ganger og maser ville jeg gjort igjen det jeg gjorde den eneste gangen noen har mast så mye på meg. Rop ut av vinduet at du ringer politiet hvis hun ikke går....De som er tilnærmet riktige i huet synes det er temmelig flaut..

Skrevet

Da kan jo bare si at hvis hun ikke respekterer hva du sier kan hun bare kutte deg helt ut!

Dette er langt ifra normal oppførsel!!!

Vet virkelig ikke hva andre råd jeg kan gi deg...

Har ei slitsom venninde jeg og, men hun er langt ifra så galen som hun du snakker om!

God jul til deg og lykke til:-)

Skrevet

Ringer politiet!!!!!

LOL!!!!!

Den var bra:-)

Men må si at jeg er enig!

Skrevet

Takk for råd :) Godt å se at andre også forstår hvor slitsom hun er! Hun eier jo ikke normal folkskikk heller!

Skrevet

Nei, hun hørtes ikke mye god ut...

Er dette ei du har kjent lenge eller?

Skrevet

Ja, dessverre. vi gikk i barnehage sammen og foreldrene våre er venner :-S Har liksom måttet holde kontakten pga det. Men arrrg, noen ganger skulle jeg ønske jeg var tøff nok til å si: kom deg vekk!!

hehe

Skrevet

I allverden for slags oppførsel er dette da...... Ehh... Snakker om da..

Men noen er dessverre sånn, tar ikke hintet om man banker det inn i skallen på de engang.. :-/ Har dessverre noen sånne bekjente jeg også... Huff.. Føler med deg.

Skrevet

Hehe, ja man kan virkelig begynne å lure! Ja da har vi felles skjebne og kanskje felles trøst? hehe, litt trøtt jeg :-P Men jeg kommer ikke til å slippe henne inn. Orker ikke det på julaften altså, den er hellig for meg :)

Skrevet

Nei, la henne stå å banke på til knokene blir røde og såre. Du har sagt det ikke passer, og har gitt en god grunn for det, og hun sier hun kommer likevell, så ja vel.. La hanne komme å stå ute i kulden til krampa tar henne....

Hos meg er det en som pendler med samme buss som meg til jobb, han var en trivelig kar til å begynne med, men blir bare så alt for mye av han.. Maser og maser og maser.. Altså, når noen spør hver morgen "Hvordan er det med deg i dag?" Så blir man til slutt drit lei.... Svaret ble til slut " samme som i går, samme som dagen før, og nok samme som sist uke, det forandrer seg ikke sånn fra dag til dag". Fikk litt følelsen av at han skulle følge med alt jeg gjorde og sa til slutt også... Trengte seg på mens jeg snakket med andre osv.... Og han skulle alltid sitte bak meg eller på siden av meg i bussen, han fikk ikke sitte på samme sete som meg, selv om jeg tror han helst ville sittet i fanget altså... Nei, huff, sånne folk blir man sprø av!!!!!!!!!!! Heldigvis så slipper jeg å se han på leeeeeeeeeenge!!! For jeg har permisjon etter juleferien!! :)

Skrevet

Haha. Måtte le litt nå altså. Han hørtes grusomt slitsom ut!! Jepp, hun får stå der og fryse hun hehe. Du får kose deg med permisjon og ha en riktig god jul :-D

Skrevet

Ja, ha en flott julefeiring du også. :) Ser du venter på din kjære også. :)

kos dere masse!! :)

Ja, har vært dager jeg har ønsket at "hr. slitsom" bare skunne sovne inn, slik at jeg slipper å se han igjen..

Han er jo bare goooooodt over 50 år, nærmere 60 tror jeg, og forferdelig dryg!!! Han er sånn som ikke tar hintet selv om du sier det rett ut.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...