Anonym bruker Skrevet 23. desember 2007 #1 Skrevet 23. desember 2007 Vet jeg er litt overfølsom for det meste om dagen. Har hatt omgangssyken i noen dager, ble bra igjen og nå har det startet igjen (bare nede nå- ikke noe oppkast). Er i uke 31+3 med tvillinger. De siste dagene har jeg fått litt vann i kroppen også. Ikke mye, men litt. Har ikke sjekket urinen på over tre uker. Skal på sykehuskontroll på torsdag. Jeg tenkte jeg skulle vente til da med å høre hva det kunne være. Noen som har vært borti noe av det samme? Vet jo at immunforsvaret er dårlig nå og med to unger i hus så er det kanskje ikke så rart at jeg er på runde to med omgangssyken?? Juleklem fra meg.
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2007 #2 Skrevet 23. desember 2007 Hei. Leste et stykke i norsk ukeblad tror jeg det var. Om omgangsyken som gikk nå. Der stod det blant annet at man ikke ble immun mot den om man har hatt den en gang, så man kunne derfor risikere å få den flere ganger. Men siden du er usikker synes jeg du burde ringe jordmoren din jeg. Ikke noe gøy å gå å bekymre seg (i alle fall ikke i julen :-) ) Jordmoren min er i hvert fall veldig på det hver gang jeg er der, at lurer du på noe så RING. Det er mye bedre å ringe en gang for mye enn for lite. Har heldigvis ikke hatt noen problemer slik at jeg har måttet ringe, men de sier i alle fall at føden også er veldig hjelpsomme om du ringer dit. Lykke til, så håper jeg du får en fin julefeiring.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå