Mamma mjaua Skrevet 23. desember 2007 #2 Skrevet 23. desember 2007 the sims 2 spill: bon voyage hihi.. er faktisk veldig morsomt:P også ønsket jeg meg massasjeting, smykker og penger. Det som var litt dumt var at jeg ønsket meg drikke til nyttårsaften. håper jeg ikke får det av noen. det gjorde jeg før jeg fikk vite om spiren:p Men da får jeg heller spare det om jeg får vin, eller gi bort drikken til noen andre, som fks barnefaren. Men kan godt hende jeg ikke får noe drikke, ettersom "jeg går på antibiotika":P hva øsnker du deg? god jul
Veronica,Victor&Adelina<3 Skrevet 23. desember 2007 #3 Skrevet 23. desember 2007 Har blant annet ønsket meg gavekort så jeg kan kjøpe to tripp-trapp stoler. Ellers har jeg sagt til de fleste at de kan bestemme selv, gøy med overaskelser:-) Vi har jo alt vi trenger....
sorlandet Skrevet 23. desember 2007 #4 Skrevet 23. desember 2007 Ønsker meg fotbad for å massere mine slitne og tørre føtter.... Harry Potter DVD, et par bøker, gavekort på massasje - det er deilig det:) Og en koselig jul sammen med familien min!
temi & keli Skrevet 23. desember 2007 #5 Skrevet 23. desember 2007 Jeg har ønsket meg - scrappeting og stempler - koffert til oppbevaring av scrappetingene - stelton brødpose og småposer - brødbøtte til å ha på benken - sølvtøy jeg samler på - glass jeg samler på - blender med tappekran - stoooor kjele
mamman t o.a Skrevet 23. desember 2007 #6 Skrevet 23. desember 2007 -kari traa jakke og lue... -speilreflekskamera -penger
1, 2, 3!!! Skrevet 23. desember 2007 #7 Skrevet 23. desember 2007 Brødfjøl med rist (slik at smulene ikke flaxer veggis, men havner oppi fjøla!) Knekkebrødboks Sengesett Svarte figurer fra Black & White/ Black design Og så snille barn da! =)
>>>>>>m<<<<<< Skrevet 24. desember 2007 #8 Skrevet 24. desember 2007 Jeg har ønsket meg bl.a. - klær -hvilket jeg angrer litt på, for jeg har jo blitt stor som et fjell allerede, hehe - en kurv til å ha garn og annet heklestæsj i - pledd - vekkeklokke - skøyter -som jeg ikke får, for alle er så redd for at jeg skal falle, hehe - den siste gilmore girls-boksen og en masse annet stæsj! Pleier alltid å ramse opp en haug med ting, for jeg vil ikke vite hva jeg får. Hihi, forvirrer meg selv på den måten :-)
Siza m/prinsesse og juleprins Skrevet 24. desember 2007 #9 Skrevet 24. desember 2007 -ordentlige vinterhansker (så jeg ikke blir våt etter første kontakt med snøen...) -isbitmaskin!! -håndklær (noe så kjedelig ja, men trenger litt nytt, har flytta i nytt hus, nye farger osv... ) -rødvinsglass -penger (eller gavekort for dem som vil) så vi får kjøpt ting vi trenger til huset Tja.. kommer ikke på mer i farta..... Er sikkert litt til men...
lynn87 Skrevet 24. desember 2007 #10 Skrevet 24. desember 2007 vi har blitt enige om å kjøpe oss en ting isammen, siden vi har felles økonomi:) men har ymtet frampå at jeg ønsker meg hjemmelaget klippekort på massasje:D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå