tezzzer med 3 Skrevet 23. desember 2007 #1 Skrevet 23. desember 2007 Er polet åpent i dag eller i morgen???? Vi er aldri på polet og glemte selvsagt kaffe likøren...
Mamman til 3 lykketroll Skrevet 23. desember 2007 #2 Skrevet 23. desember 2007 Aldri på søndager ihvertfall. Tror de har åpent til 12 i morgen , men er ikke helt sikker.
Libido- Skrevet 23. desember 2007 #3 Skrevet 23. desember 2007 De har åpent i morgen, men ikke så lenge =) Så stor krise er det vel ei =)
Gjest Skrevet 23. desember 2007 #4 Skrevet 23. desember 2007 Mener de har åpent i morgen noen timer. Sjekk på www.vinmonopolet.no
tezzzer med 3 Skrevet 23. desember 2007 Forfatter #5 Skrevet 23. desember 2007 Nei ikke for meg, men foralle de eldre som MÅ ha den lille likøren til kaffen så er det KRISE.. hehe.. Jeg glemte den helt bort jeg.... hehe
celodi Skrevet 23. desember 2007 #6 Skrevet 23. desember 2007 jeg tror ikke det er åpent i morgen? ER det ikke noe med at det alltid er stengt dagen før helligdag da?
hund&barn@fullrulle Skrevet 23. desember 2007 #7 Skrevet 23. desember 2007 Vi gjør oppmerksom på at alle Vinmonopolets butikker holder stengt julaften og nyttårsaften, dette gjelder også kundesenteret. Dette sto på sidene dems... Isj, tror vi har litt lite aquvite
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå