Gå til innhold

KRISE!!!!!!!!!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Er polet åpent i dag eller i morgen????

Vi er aldri på polet og glemte selvsagt kaffe likøren...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Aldri på søndager ihvertfall. Tror de har åpent til 12 i morgen , men er ikke helt sikker.

Skrevet

De har åpent i morgen, men ikke så lenge =)

 

Så stor krise er det vel ei =)

Skrevet

Mener de har åpent i morgen noen timer.

Sjekk på www.vinmonopolet.no

Skrevet

Nei ikke for meg, men foralle de eldre som MÅ ha den lille likøren til kaffen så er det KRISE.. hehe..

Jeg glemte den helt bort jeg.... hehe

Skrevet

jeg tror ikke det er åpent i morgen?

ER det ikke noe med at det alltid er stengt dagen før helligdag da?

Skrevet

Vi gjør oppmerksom på at alle Vinmonopolets butikker holder stengt julaften og nyttårsaften, dette gjelder også kundesenteret.

 

Dette sto på sidene dems... Isj, tror vi har litt lite aquvite

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...