Gjest Skrevet 23. desember 2007 #1 Skrevet 23. desember 2007 Jaddah ja! Vi reste fra Oslo til Bergen på fredag - fordi vi skal feire jul sammen med min familie her. Har termin om tre uker, og tenkte at SÅ tidlig kommer vel ikke nurket? Men damn - fredag var, som de fleste fikk med seg - slett ingen god reisedag, og vi tilbrakte flerfoldige timer STÅENDE I KØ, før vi toppet det hele med å løpe fra skranke til skranke, ned hele terminalen og til rett gate; og rakk flyet med et nøøøødskrik! Så ja; det var litt stress ja - men vi kom oss jo heldigvis frem til slutt - noe utslitt. Men allerede samme kveld begynte jeg å kjenne svake mensmurringer, og jeg tror garantert at Sas skal ta sin del av skylden for det... Etter en dag med mensmurringer, tok det seg virkelig opp i natt og i morgentimene i dag var smertene ganske så sterke.Så nå håper jeg bare inderlig at vi ikke har fremskyndet noe, og at baby holder seg inne en stund til... Ihvertfall til vi er tilbake i Oslo Men er det noen flere som er plaget med menssmerter nå på slutten? Hvor lenge har dere isåfall gått med dem? Er ingen regelmesighet mellom dem sånn det er nå, men de er til og fra stort sett hele tiden. I tillegg går jeg på do i hytt og pine; tror jeg var på do seks ganger i går (begynner å bli herlig sår i stumpen, ja!). Huff...håper magen er god nok for babyen en stund til!
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2007 #2 Skrevet 23. desember 2007 Samme her, mensmurringer i perioder i dag.. Startet i natt. Og flyr også på do. Men ingenting har skjedd enda.. Termin 20.januar, så haster ikke...
Afrodite´71 Skrevet 23. desember 2007 #3 Skrevet 23. desember 2007 Hei Jeg har hatt det slik du beskriver ganske lenge nå. Er i uke 39 i morra, og kjente de første, kraftige menssmertene i uke 35. Siden har de kommet og gått. For et par dager siden var jeg sikker på at fødselen hadde startet, for de hadde ikke vært så vonde før, men det stoppet opp da jeg kom hjem og la meg ned. Satser på å holde meg til julegavene er åpnet, he, he. Har også løpt ned doen, ja! Opptil flere ganger om dagen! Så for meg betydde det ikke at babyen kom, kun plagsomt! God jul i Bergen da. Krysser fingrene for at du rekker hjem i tide.
bergen81 Skrevet 23. desember 2007 #4 Skrevet 23. desember 2007 Huff stakkars deg! Nesten så jeg blir litt glad for at vi fikk reiseforbud og er strandet i Danmark... Jeg har også masse murringer, til tider veldig vonde. Mine er heller ikke regelmessige, men man blir jo litt skremt. Nå var jeg jo på ul onsdag, og da var livmorhalsen fremdeles lang og relativt upåvirket. Jeg løper også på do i ett sett, men det kan jo skyldes så mangt. Håper det ikke utvikler seg, for da blir det akutt keisersnitt..grøss og gru! Du får prøve å slappe av litt. jeg synes det hjelper å ligge på sofaen med varmepute og slappe av og konsentrere meg om å puste skikkelig ned i magen:) Og så er du jo i verdens beste by, det hjelper vel litt? (Ja, er litt misunnelig...)
Gjest Skrevet 23. desember 2007 #5 Skrevet 23. desember 2007 Glimrende! Det var akkurat det jeg håpet å høre - for hørte med en venninne, og hun sa at menssmertene kom en dag før riene startet i hennes tilfelle, så da ble jeg litt stresset. Men da slapper jeg av så går det seg nok til. Tuuusen takk for svar og riktig god jul!!
MajjaHarToVakre♥♥ Skrevet 23. desember 2007 #6 Skrevet 23. desember 2007 Hatt masse mensmurringer selv, mage og rygg, i omtrent 10 dager. I tillegg til kynnere, men ikke noe baby her! Så satser på at vi holder julen over! GOD JUL:)
Niem og Patrick Skrevet 23. desember 2007 #7 Skrevet 23. desember 2007 Jegg gikk med menssmerter og maserier i en og en halv uke før de satte meg igang, så håper babyen din holder seg på plass litt til!=) God jul!!=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå