Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

fredag 14 desember 07 kl 07.07 kom min vakre datter te verden med keisersnitt. 5 uker før termin. kom hjem i går 22 desember. alt går fint og er utrolig godt å være hjemme:D hun er selvsagt verdens nydeligste og snilleste=D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulere med jenten=D

Stor var hun da=)??

 

Skrevet

Gratulerer så mye :-) Var det planlagt at hun skulle komme så tidlig?

Skrevet

Gratulerer så mye! Hvor mye veide hun, hvor lang var hun ? :)-

Skrevet

Så flott! Gratulerer og velkommen inn :-)

Skrevet

Hun veide utrolig nok 3870 gram!! de sa at om jeg hadde gått te termin ville hun veie hele 5300 gram! hu satt i seteleie så de ville ikke rette ut bena te å måle. skulle måle henne i dag når vi var å veide henne men de glemte det. ska måle hu 3 juledag:)

 

Var ikke planlagt at hu skulle komme så tidlig nei. var lagt inn fra 25 nov te 4 des pga premature rier og 10 dager senere kom hun:P

 

=D

Skrevet

Holy crap, da var det kanskje greit at hun kom nå da;) Gratluerer så mye hvertfall;)

Skrevet

Gratulerer så masse :) Kjempesøt jente :)

Og for noen utrolig nydelige 3D-ul bilder dere hadde! Har aldri sett noen så tydelige før :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...