YumYum2 Skrevet 23. desember 2007 #1 Skrevet 23. desember 2007 fredag 14 desember 07 kl 07.07 kom min vakre datter te verden med keisersnitt. 5 uker før termin. kom hjem i går 22 desember. alt går fint og er utrolig godt å være hjemme:D hun er selvsagt verdens nydeligste og snilleste=D
Synne&TheTerminator Skrevet 23. desember 2007 #2 Skrevet 23. desember 2007 Gratulere med jenten=D Stor var hun da=)??
ml86 og lille prinsen ;) Skrevet 23. desember 2007 #3 Skrevet 23. desember 2007 Gratulerer så mye :-) Var det planlagt at hun skulle komme så tidlig?
Grorüd.. Skrevet 23. desember 2007 #4 Skrevet 23. desember 2007 Gratulerer så mye! Hvor mye veide hun, hvor lang var hun ? -
Mamman til M&E Skrevet 23. desember 2007 #5 Skrevet 23. desember 2007 Så flott! Gratulerer og velkommen inn :-)
YumYum2 Skrevet 25. desember 2007 Forfatter #7 Skrevet 25. desember 2007 Hun veide utrolig nok 3870 gram!! de sa at om jeg hadde gått te termin ville hun veie hele 5300 gram! hu satt i seteleie så de ville ikke rette ut bena te å måle. skulle måle henne i dag når vi var å veide henne men de glemte det. ska måle hu 3 juledag:) Var ikke planlagt at hu skulle komme så tidlig nei. var lagt inn fra 25 nov te 4 des pga premature rier og 10 dager senere kom hun:P =D
LizzyG Skrevet 25. desember 2007 #8 Skrevet 25. desember 2007 Holy crap, da var det kanskje greit at hun kom nå da;) Gratluerer så mye hvertfall;)
PrincessEleanorღLeah 24.07.07ღ Skrevet 27. desember 2007 #9 Skrevet 27. desember 2007 Gratulerer så masse Kjempesøt jente Og for noen utrolig nydelige 3D-ul bilder dere hadde! Har aldri sett noen så tydelige før
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå