drømme_mamma er gravid Skrevet 23. desember 2007 #1 Skrevet 23. desember 2007 i hvilken uke? hadde du hovne eller vonde fingre/fingerledd?
Afrodite´71 Skrevet 23. desember 2007 #2 Skrevet 23. desember 2007 Er i slutten av uke 38 og har ikke gått med giftering på mange, mange uker. Husker ikke helt når jeg tok den av. Prøvde å få den på her om dagen, men fikk den ikke engang over leddet.. Men det gjør ingenting. Det er ikke ringen som gjør oss gifte.
Totetteskatter + baby 2015 Skrevet 23. desember 2007 #3 Skrevet 23. desember 2007 signerer den over jeg! har helle rikke gått med ringen min på maaange uker.. er i uke36 nå.
Gjest Skrevet 23. desember 2007 #4 Skrevet 23. desember 2007 Måtte ta av meg ringene i høst, men her for to uker siden prøvde jeg de... Og pinadøtte meg så fikk jeg de på.. Det lille vannet jeg fikk har tydligvis forsvunnet.. (jippi) har bare lagt på meg fire kg og hadde termin på torsdag. Er rimelig fornøyd ja (hadde en del å gå på fra før, men når legen og sambo skryter av meg, så må jeg gjøre det litt og )
BlåklokkaVest Skrevet 23. desember 2007 #5 Skrevet 23. desember 2007 Måtte ta gifteringen tidlig av ved første svangerskap, tror det var rundt uke 22. Den var i utganspunktet trang, så jeg fikk den skrudd ut et par hakk etter det svangerskapet (hadde ca 5 kg ekstra etterpå som jeg fant ut at jeg ikke kom til å bry meg så mye om siden jeg ville ha barn med 2 års mellomrom). Så nå har jeg gifteringen på enda :-) Venter nr 3 nå da. Er i uke 29 ..... :-)
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2007 #6 Skrevet 23. desember 2007 min ble for stor i uke 20... så har den rundt smykke i stede for. kansje jeg legger på meg igjen rundt fingrene. ellers får jeg bare banke den inn
Line-80 Skrevet 23. desember 2007 #7 Skrevet 23. desember 2007 Jeg er i uke 37, og ringen min passer fremdeles helt som normalt
melkekua™ Skrevet 23. desember 2007 #8 Skrevet 23. desember 2007 Det er lenge siden jeg måtte det.....husker ikke når...hehe.
MissiM Skrevet 24. desember 2007 #9 Skrevet 24. desember 2007 Den tok jeg av i uke 36,, Er i uke 38+6 nå.. Kom på nå at jeg ikke husker hvor jeg har lagt den :-O
roannima Skrevet 24. desember 2007 #10 Skrevet 24. desember 2007 Jeg er i uke 34 og ringene mine har aldri vært så store før!! De ramler nesten av...veldig snodig,for på de to andre barna har jeg plukka av meg ringer i søvne om natta,og det tidlig i svangerkapene. Men,jeg har gått ned ca 10 kg i meg selv denne gangen så er vel det som er årsaken. . . . Puppa og rumpa har aldri vært så små før . . . Hehe. . . Men,junior er litt over gjennomsnittet så han har det heldigvis bra.! :-)
Adelina2 Skrevet 24. desember 2007 #11 Skrevet 24. desember 2007 Er 35 uker i morgen..ringen sitter fint på :-)
camosilla Skrevet 24. desember 2007 #12 Skrevet 24. desember 2007 Tok de av for et par uker siden, og da var det så vidt jeg fikk dem av.
Gjest VerdensHeldigsteMamma Skrevet 24. desember 2007 #13 Skrevet 24. desember 2007 Jeg! De måtte av for ca 3 uker siden, er 37 fullgåtte i dag. Pølsefingre! =)
Athene75 Skrevet 25. desember 2007 #14 Skrevet 25. desember 2007 Jeg er 30+1 og har ikke fått den på på noen uker. Får den ikke over leddet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå