drømme_mamma er gravid Skrevet 23. desember 2007 #1 Skrevet 23. desember 2007 jeg vil gjerne at babyen vår (som kommer i februar) skal bruke smokk, men ikke bli helt avhengig av den. (kommer seff. ikke til å presse smokk på babyen hvis den ikke liker den), men tenker det er greit med smokk på natta og når babyen blir urolig/gråter hva tenker dere?
Gjest Skrevet 23. desember 2007 #2 Skrevet 23. desember 2007 Vi ga tutt til vår førstefødte. Han fikk den allerede på sykehuset pga et stort sugebehov. Det fungerte fint og var ikke avhengig og det gikk greit å slutte.
*Super*Mamman* Skrevet 23. desember 2007 #3 Skrevet 23. desember 2007 Tror det er vanskelig å begrense bruken når en først har begynt. Blir lissom så lett å putte den inn når bebin gråter og er urolig.. Bebin min, som snart blir 2 år ( kanskje ingen bebi lengre da, hehe), begynte med smokke da han var en uke gammel. Mest pga det reduserer faren for krybbedød med mange, mange prosent. Lurer på om det ikke var over 50 %... Men, nå bruker han jo den heele tiden, og angrer meg egentlig litt for at han begynte....Må nok slutte med den snart, før bittet blir ødelagt... Tror ikke vi kommer til å gi nestemann smokke....
*Super*Mamman* Skrevet 23. desember 2007 #4 Skrevet 23. desember 2007 Smokk reduserer faren for krybbedød med hele 90 % faktisk: http://www.tidsskriftet.no/pls/lts/pa_lt.visnyhet?vp_id=9912
Ejlis Skrevet 23. desember 2007 #5 Skrevet 23. desember 2007 Ikke alle som vil ha smokk da.. Min ville ikke ha. Prøvde i to/tre mnd. Da gav vi opp!
To trollunger + en spire Skrevet 23. desember 2007 #6 Skrevet 23. desember 2007 Vi prøvde i 4 mnd og da endelig satt den :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå