Anonym bruker Skrevet 23. desember 2007 #1 Skrevet 23. desember 2007 Kanskje et dumt spørsmål, men spør allikevel. Hvor lenge må en bruke sengekant/ sprinkelsengbeskytter? Datteren min er snart 8mnd og skal bruke sprinkelseng lenge ennå.
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2007 #4 Skrevet 23. desember 2007 Tok bort sengekanten når hun var rundt 7 mnd jeg.. D har gått fint!
ღDidrikmamsenღ Skrevet 23. desember 2007 #6 Skrevet 23. desember 2007 Det er jo ingen grunn til å bruke sengekant i seg selv da, så du tar den jo av når du føler for det. Til storesøss brukte vi den lenge pga at da holdt smokken seg i sengen i det minste. Gjør nok det samme til Didrik også. Og dessuten synes jeg sengen er penere med sengekant
GuriMalla - ♀♂♂ Skrevet 28. desember 2007 #8 Skrevet 28. desember 2007 Har fortsatt sengekanten på vi og hun er 1 1/2 år nå. Prøvde å ta den vekk men det likte hun ikke! Hun turner rundt om natta og da syns jeg det er greit med den kanten så ikke armer og bein setter seg fast.
___ Skrevet 28. desember 2007 #9 Skrevet 28. desember 2007 Vi har aldri brukt sengekant til noen av våre. Bruker pose, så da setter de ikke fast bena likevel.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå