Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vil bare få ønske alle bim'ere her inne en fredfull jul, og et spennende og innholdsrikt nytt år! Forhåpentligvis et 2008 fylt av en skikkelig babyboom :) Til oss som fortsatt venter i spenning, og lever med et håp hver enesre måned - stå på! Jeg tror sikkert at det til slutt blir strevet verdt :) Til alle dere som endelig har fått spire i magen - masse lykke til, kos dere med den glade nyheten :)

 

Vil forøvrig også få takke for alle gode og oppmuntrende ord man får her inne! Det er godt å ha noen som forstår og støtter en i denne prosessen!

 

Her begynner julefreden å senke seg, det føles godt. Sender et stjernedryss med babystøv til oss alle *************************************

**********************************************************************************

 

Riktig god jul!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...