Gå til innhold

tllab venter liten....et spm...


Anbefalte innlegg

Skrevet

får jeg fullført denne graviditeten?

har termin i august...ser du om sv.skapet går greit?

kjønn??

jeg er født 13.04.83

hadde satt kjempestor pris på om du ville svare meg...

GOD JUL!!!

klem

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Meg?!

Eh... Asså, jeg tror kanskje Sjaman eller Twig er bedre til å svare på sånt:)

 

Skrevet

synes og huske at du også er flink jeg:)

prøv da:) hihi...har spurt dem og...

Skrevet

Såvidt jeg kan se får går du svangerskapet ut denne gangen, selv om du ikke har gjort det de andre gangene.

 

Svangerskapet blir veldig bra, lite dårlig, lite vondter og mye aktivitet i magen!

 

Og jeg føler litt på en liten herremann, rett over snitt i vekt men ikke lengde:) En liten plugg;)

Skrevet

tusen takk;)

håper det stemmer...

tror selv jeg får en prinsesse men...vi får vente å se...samme hva det er ....bare gleder meg til å bli mor...takk takk;)

Skrevet

Jeg har trodd gutt begge gangene mine selv, og fått ei jente og har fått se ei til på UL;)

Men nå har ikke jeg spådd på mange mnd og det er jo en litt sånn "varm i trøya" sak!

Skrevet

ja...er nok d..

spår litt selv..men eg ganske ny enda...men det er utrolig spennende:)

takk igjen vertfall..

ønsker deg en riktig fin julehøytid;)

klem

Skrevet

sniker meg inn å sier at jeg og har tro på denne lille herremannen, gleder meg så til UL ;))))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...