Gå til innhold

lenger på vei enn man tror???


Jannamor

Anbefalte innlegg

Jeg og min mann har begynt og undre. Magen er stor og jeg kjenner at den verste kvalemn har begynt å gi seg. Ja har mange symptomer, masse murringer i magen (har hatt det hele tiden) og trørrhet, sliten og kvalm, men det hele har liksom stabilisert seg litt.

 

På vei til ferien begynte vi å tenke litt. Forrige gang jeg hadde mensen hadde jeg nesten ingen smerter (og i ettertid var de like murringene jeg har hatt siden) Hvilket er veldig rart for jeg pleier å ligge i to dager med feber og spy, og vanvittige smerter. Jeg tenkte ikke noe over det da. Dessuten var det veldig lite blod. Kanskje littegrann i to dager, men brukte ikke bind eller tampong.

 

Dessuten har jeg hatt alle symptomene på graviditet siden det... Kan det da tenkes at dette var en spotting og jeg er 4 uker lengre på vei enn jeg tror? Jeg er 7+5 nå, og kan kjenne en pitteliten kul helt nederst over bekkenbeinet, når jeg ligger på ryggen, hvilket er litt vel tidlig???

 

Hva tror dere? Skal på ultralyd en gang mellom uke 10 og 12 uansett så.

 

Hva skal jeg gjøre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei det er vel egentlig bare å vente på ul for da får du helt sikkert klarhet i hvor langt på vei du egentlig er... Er vel bare flott hvis du er 4 uker lenger på vei enn tidligere antatt:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har det akkurat på samme måte som deg med tanke på symptomer. Sist jeg hadde mensen var den kortere enn normalt, og mye brun spotting i flere dager. Dette er jo helt unormalt for min del, og jeg føler også på meg at jeg kanskje er litt lengre på vei enn tidligere antatt. Ikke mange klær jeg får på meg, og kjenner at magen er ganske hard. I såfall må jeg være 11-12 uker på vei nå. hmm..men får ikke sjekket før 8 januar hos legen. Vi får håpe at vi har rett=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er som om jeg skulle lese om meg :) Jeg er i uke 7 nå, 6+3, men føler jeg kan være 4 uker lengre.. Da jeg tenker etter hadde jeg før siste "mens" som kom en dag for seint, SUPER ømme pupper i ett par uker, trøtt og sliten og masse metalsmak(!!) i munnen.. Jeg føler meg skikkelig opplåst og noen av symptomene har gitt seg litt.. Ble litt stressa så for morro skyld tok jeg en sånn strek test, og den streken var rimelig sterk :) Så håper at det er liv der! Men om jeg er i 11. uke kan det stemme.. Merkelig.. Men ikke UL før 7 Jan så er bare å smøre seg med tålmodighet (noe jeg har i minste grad.. off a mæ :))

Og ja, hadde vært utrolig stas om vi har rett!

Lykke til Vannmann86 (Vannmann 84 selv:))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så kos at det ikke bare er meg.

 

Jeg blir jo litt redd. Man har jo lest om de som SA etter a man "mister" symptomene litt. Så jeg håper på at alt er normalt og at vi kanskje bare er heldige som får møte vidunderne våre 4 uker tidligere..... hihi

 

Jeg har ikke fått ultralydtime enda, er uke 8+0 i dag. men skal få en et sted mellom 10 og 12 så ringer etter jula. Ikke mye man kan gjøre uansett :(

 

Men hadde dere mye blod eller hvordan var det sist gang? Er liksom så vanskelig og huske. Men jeg husker at det var VELDIG merkbar annderledes.... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...