Gjest Skrevet 23. desember 2007 #1 Skrevet 23. desember 2007 Har de siste dagene blitt kraftig forkjølet.. Har ikke feber, men har fått bronkitt, så jeg hoster utrolig mye.. Er så redd for at det kan være farlig for babyen? Må jo bli helt filleristet ettersom jeg bruker hele kroppen når jeg hoster. Noen som vet? Skulle vært hos legen, men er jo ikke akkurat så lett midt i jula.
BlåklokkaVest Skrevet 23. desember 2007 #3 Skrevet 23. desember 2007 Kan ikke tenke meg at det skal være til skade for babyen på noe måte.... Men har du prøvd å ta Dekadin halspastiller? De koster en del, men jeg synes det er vel verdt det! Du kan også bruke solvipect hostesaft, men vet ikke om det hjelper så mye på bronkitten..... Jeg fikk ellers beskjed om å ta paracet. Den fungerer betennelsedempende i tillegg til at den demper ubehaget og dermed kanskje også hosten. God bedring, og en riktig God Jul :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå