Gjest Skrevet 23. desember 2007 #1 Skrevet 23. desember 2007 Nå får det jaggu meg være på tide at dette nettstedet tar sitt redaksjonelle ansvar alvorlig. Pedofiliinnlegg, uthenging av navngitte mennesker, sjikanering, det florerer jo her inne. Når jula er over, kommer jeg til å benytte første og beste innlegg som går over streken, og som ikke ryddes opp i løpet av svært få timer, som klagegrunn. Oppfordrer til at jeg ikke blir den eneste som foretar meg noe slikt.
Gjest Skrevet 23. desember 2007 #2 Skrevet 23. desember 2007 Det kan jeg godt være med på. Ønsker jo at dette nettstedet skal være best mulig...
Gjest Skrevet 23. desember 2007 #10 Skrevet 23. desember 2007 Go for it;) Støtter denne! Signerer gjerne om det blir til det;)
Gjest Skrevet 23. desember 2007 #11 Skrevet 23. desember 2007 Støtter deg. Hva skal til for at du faktisk GJØR det, HI?
Sentralstøvsugeren Skrevet 23. desember 2007 #12 Skrevet 23. desember 2007 Virkelig på tide at noe skjer her inne!!!! Gå å skamme seg burde de.....fysj,fysj!!!
Gjest -<<- Skrevet 23. desember 2007 #13 Skrevet 23. desember 2007 Sikkert ingen dum ide. Du bør holde deg til de innleggene som angår navngitte personer i kombinasjon med injurierende påstander om du vil ha noen effekt av det, forresten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå