Anonym bruker Skrevet 23. desember 2007 #1 Skrevet 23. desember 2007 Jeg var på ultralyd etter uke 18, altså egentlig for sent til at de kan si med sikkerhet når terminen er. Dette var fordi jeg trodde jeg ble gravid senere enn jeg gjorde og vi gikk ut ifra det når jeg fikk time til ultralyd. Jordmor sa ved ultralydtimen at det er vanskeligere å sette termin etter den og den uken, fordi da alle forstre vokser litt forskjellig. Det jeg da lurer på om det er noen som vet er: hvor mye feil kan terminen være? Kan det være snakk om en hel måned feil? Jeg er så redd for det, for da kan det faktisk være en annen far.. Jeg har termin 11.mars, men om terminen feks egentlig er 3.februar så er det en annen far.. jeg vet dette sikkert er veldig usansylig for da hadde jeg jo sikkert vært mye større enn jeg er, men feks svigerinna mi sier at jeg er mye større enn det hun var når hun var like langt på vei. Og jeg hadde mensen en gang mens jeg var sammen med han som jeg er sammen med nå, men jeg hører jo om folk som blør selv om de allerede er gravide også.. Please svar, om det er noen som vet dette.. hilsen bekymret
Anonym bruker Skrevet 25. desember 2007 #2 Skrevet 25. desember 2007 Hei!!! Jeg har ei datter, og når jeg gikk gravid med henne hadde jeg ikke UL før uke 20+2. Jeg fikk da termin da. De gir ikke sikker termin etter fullgåtte 21 uker. Alle terminer gitt før dette er +- 14 dager. Du skal ikke bry deg om hva andre sier eller om de har større eller mindre mage enn deg. Alle sv.skap er forskjellige, magen er veldig forskjellige fra person til person også. Det er i alle fall ikke fare for at de tar sååå feil, så sant den som tar UL på deg ikke er nøye nok.
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2007 #3 Skrevet 26. desember 2007 De tidlige ul-ene kan nok også variere med mer enn +/- 14 dager...det gjorde de i alle fall med meg. Man vet ikke sikkert før barnet er født!
hoppekropp Skrevet 30. desember 2007 #4 Skrevet 30. desember 2007 ok, tusen takk. Det er jo egentlig ganske usansylig, i og med jeg hadde siste mens mens jeg var sammen med han jeg er med nå. men litt greit å lese at det da som regel er 14 dager ca de kan ta feil. godt nyttår:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå