Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! :)

 

Hvordan går det med deg? Skal du ikke teste i disse tider?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

 

Hei!

 

Så koselig å bli "ropt" på. Med meg gikk det ikke bra. Fikk mensen rd 13, og deretter neg. test.....Så det ble en kjip jul:-( Men det er vel bare å se frem mot neste forsøk.

 

Hvordan går det med deg?

Skrevet

Å, nei og nei! :( Så ufattelig trist da! :( Hva skjer videre? Når blir andre forsøket? Hvor mange forsøk er normalt å ha før det går bra da?

 

Vi står litt på stedet hvil da, begynte på min første dobble pergo-kur i går, så det blir pergo annen hver mnd frem til IVF, men jeg har ingen tro på at noe skal skje da. Søknaden vår blir nok sendt inn i februar.

 

Lykke til med neste forsøk, håper at det går bra!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...