*Rutletutt* Skrevet 23. desember 2007 #2 Skrevet 23. desember 2007 Tja...får jeg vel si....tok noen timer å få henne til å sovne:o( Etter 3 kvelder med lett legging måtte det jo komme en dårlig kveld også;o/ Hun sovnet ca 22 og sov da til 4 i natt, så det var helt topp!!!!! Fikk mat i ca 30 min og sov til rett over 7 igjen:o) Håper leggingen går bedre i morgen kveld i hvertfall...;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå