Veronica,Victor&Adelina<3 Skrevet 23. desember 2007 #1 Skrevet 23. desember 2007 Prøver å se på julestjernene våre og julepynten ,men nei... Ingenting.... Huff, får bake litt i kveld da kanskje...
temi & keli Skrevet 23. desember 2007 #2 Skrevet 23. desember 2007 Jeg sliter også.. Håper det blir bedre i kveld når jeg ser grevinnen og hovmesteren og pynter juletreet.. -men det er søren meg ikke sikkert, for nå er det jo spådd regn og plussgrader her..
bergen81 Skrevet 23. desember 2007 #3 Skrevet 23. desember 2007 Sliter litt jeg også.. Vi bor i Danmark hvor vi studerer, og skulle hjem til jul som vanlig. Hadde gledet meg kjempemasse, men på onsdag fikk vi beskjed om at morkaken min ikke har flyttet seg, så jeg må ta keisersnitt i januar og det er fare for blødninger. Hvis fødselen går i gang før må jeg rett inn på sykehuset og ta akutt keisesnitt.. Så da fikk vi reiseforbud.. Så nå sitter vi her da, stuck i Danmark i julen helt alene.. Har kjøpt litt julepynt og forsøker å finne noe god mat til i morgen, men pinnekjøtt har de i hvertfall aldri hørt om. Håper vi klarer å finne litt julestemning i løpet av kvelden, skal bake litt og så har vi funnet et bitte lite juletre,.hehe. Vi får trøste oss med at vi får verdens beste julegave midt i januar:) Det veier jo opp det meste:)
Jannamor Skrevet 23. desember 2007 #4 Skrevet 23. desember 2007 Kjenner ingenting jeg heller kunne like gjerne vært midten av februar. Gidder ingenting heller. Glemt bunaden glemt julestrømpa jeg har hatt siden jeg var født. glemt mannens julegave hjemme. I DONT CARE!!! merkelig. Stakkars min omverden
mine små alver... Skrevet 23. desember 2007 #5 Skrevet 23. desember 2007 Hei!! har dere prøvd å vekke sansene jenter? Hva med lukten av litt røkelse,og klemmentiner?? Og har dere julemusikk?det hjelper alltid for meg:) Får håpe julestemningen kommer over dere i løpet av kvelden da! Ønsker dere iallefall en riktig god jul og et godt nytt år. Flåklypa begynner foressten på tv 2 kl 16...kanskje det hjelper litt:) Ha en fin jul....stemning eller ei;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå