Kvitrebekk Skrevet 23. desember 2007 #1 Skrevet 23. desember 2007 Arg! Sitter her med brannblemmer på to hender pga den dritten!! svir noe så innmari!!! Festlig start på julen :-(
Rosalille og sjarmtrollene Skrevet 23. desember 2007 #2 Skrevet 23. desember 2007 Hehe....uff....ja, det er ikke noe godt. Lager du knekk for å spise, eller lime sammen pepperkakehus?
Kvitrebekk Skrevet 23. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 23. desember 2007 Pepperkakehus. Men neste år forsøker jeg med melis!!!!! Uff, gjør så vondt!!!
Rosalille og sjarmtrollene Skrevet 23. desember 2007 #4 Skrevet 23. desember 2007 hehe...har alltid limt med knekk jeg også. En smertefull prosess det der...hehe... I år, derimot, har jeg limt med en blanding av melis og eggehvitte. Det ble kjempebra og det ser ut som det er snø på huset for melisen holder seg helt hvit med eggehvitte i
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå