Gå til innhold

Forb..... knekk!!!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Arg! Sitter her med brannblemmer på to hender pga den dritten!! svir noe så innmari!!! Festlig start på julen :-(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe....uff....ja, det er ikke noe godt. Lager du knekk for å spise, eller lime sammen pepperkakehus?

 

 

Skrevet

Pepperkakehus. Men neste år forsøker jeg med melis!!!!! Uff, gjør så vondt!!!

Skrevet

hehe...har alltid limt med knekk jeg også. En smertefull prosess det der...hehe... I år, derimot, har jeg limt med en blanding av melis og eggehvitte. Det ble kjempebra og det ser ut som det er snø på huset for melisen holder seg helt hvit med eggehvitte i :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...