Rekecabaret Skrevet 23. desember 2007 #1 Skrevet 23. desember 2007 noenn som har vært med eller skal i år? kunne tenkt meg å være med, kanskje neste år... erfaringer? god jul til alle
Rekecabaret Skrevet 23. desember 2007 Forfatter #2 Skrevet 23. desember 2007 ingen som har vært med å jobbet frivillig på folketshus i oslo?
RachaelRay Skrevet 23. desember 2007 #3 Skrevet 23. desember 2007 Jeg bor ikke i Oslo... men foregår jo selvsagt frivillig arbeid her jeg bor også. Nå har jeg hatt barn i 13 år, og siste årene vært alene med dem - så ikke mye mulighet til å stille opp på sånt. Men når jeg blir eldre kanskje... *s*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå