JADDAjada Skrevet 23. desember 2007 #1 Skrevet 23. desember 2007 hva gjør man m besteforeldre som stapper i barnet mitt kaker mm når vi sier tydleig i fra, at det liker vi ikke barnet mitt har jo nettopp begynt å spise mat jo!
Mille** Skrevet 23. desember 2007 #2 Skrevet 23. desember 2007 Her i huset tok jeg en alvorsprat med mine foreldre, og mannen min med sine, det funket bra det. )
JADDAjada Skrevet 23. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 23. desember 2007 Vi har gjort det, men får vel gjøre det nok en gang hva sa/sier dere?
Mille** Skrevet 23. desember 2007 #4 Skrevet 23. desember 2007 Her i huset var det et stort problem at hun overspiste, om hun spiste 3 kakestykker så kunne hun spise masse middag etterpå alikevel, og hun var i meget godt hold som det heter på fint. Vi sa at de måtte respektere våre meninger om det og at vi hadde snakket med helsesøstra om det og hun var helt enig med oss. Om dere ikke har gjort det så går det jo an å ta en liten hvit løgn da. ;o) Lykke til!
JADDAjada Skrevet 23. desember 2007 Forfatter #5 Skrevet 23. desember 2007 ja sukker og salt er jo ikke bra uansett huff, tenk når barna blir eldre, og enda dytter i seg sukker, da blir dem jo kvisete og stygge
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå