Gå til innhold

paracet


Anbefalte innlegg

Skrevet

kan d skade bebisn? å hvor mange kan en ta i løpet av en dag?

forkjøla å kroppen verker... :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg fikk beskjed av legen at paracet er trygt å ta. Selvfølgelig best å ta minst mulig av dem uansett, da.

Skrevet

takker :) ja tenker sånn her å.... men måtte opp å ta en i natt....... så dårlig samvittighet for gutten i magen d :( men så godt d var å få sove :)

 

frister med en paracet igjen nå....

Skrevet

Hei

Har tatt to paracet når jeg har hatt hodepine som har hindret meg i jobben. Legen sa at det var bedre for både meg og babyen om jeg slapp å gå og føle meg dårlig. Har også tatt et par når menssmertene har stått på som verst og jeg ikke har hatt mulighet til å legge meg ned. Ringte føden og spurte, og de sa at det var bedre å ta et par for å siker nattesøvnen enn å gå å være utslitt hele dagen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...