Anonym bruker Skrevet 23. desember 2007 #1 Skrevet 23. desember 2007 kan d skade bebisn? å hvor mange kan en ta i løpet av en dag? forkjøla å kroppen verker...
camosilla Skrevet 23. desember 2007 #2 Skrevet 23. desember 2007 Jeg fikk beskjed av legen at paracet er trygt å ta. Selvfølgelig best å ta minst mulig av dem uansett, da.
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2007 #3 Skrevet 23. desember 2007 takker ja tenker sånn her å.... men måtte opp å ta en i natt....... så dårlig samvittighet for gutten i magen d men så godt d var å få sove frister med en paracet igjen nå....
Afrodite´71 Skrevet 23. desember 2007 #4 Skrevet 23. desember 2007 Hei Har tatt to paracet når jeg har hatt hodepine som har hindret meg i jobben. Legen sa at det var bedre for både meg og babyen om jeg slapp å gå og føle meg dårlig. Har også tatt et par når menssmertene har stått på som verst og jeg ikke har hatt mulighet til å legge meg ned. Ringte føden og spurte, og de sa at det var bedre å ta et par for å siker nattesøvnen enn å gå å være utslitt hele dagen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå