Gå til innhold

Det blir en god jul!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og mannen min ble gravide med en gang etter bryllupet i fjor sommer, ble veldig glad men i på ordinær ul i uke19 fant de feil ved fosteret, såpass feil at det ikke var levedyktig. Ble fulstendig knust og måtte avslutte svangerskapet...Forferdelig opplevelse... Ble gravid igjen men fant tom fostersekk i uke ti. måtte ta utskrapning. Så ville jeg vente noen måneder før vi prøvde igjen for jeg var så sliten. Fikk til slutt en positiv test igjen, men sontanaborterte i femte uke. Ga ikke opp og fikk positiv test igjen i september. Ble overlykkelige, men denne gangen ville vi vente med å si noe siden det hadde gått så dårlig så mange ganger før. Fortalte det til ca tre personer men ikke til familen. Plutselig fikk jeg en skikkelig styrt-blødning i uke 10, det var så trist, begge var sikre på at nå har vi mista igjen...Blødde jo så mye... Så vi måtte fortelle det til familen da, ikke at vi skulle ha barn, men at jeg hadde mista en gang til... Alle blir så forferdelige triste. Så går det en uke og jeg føler meg ikke no' bra og vi ringer inn til sykehuset og etter mye om og men får vi komme inn på akutt-mottaket for å sjekke om jeg må ta en utskrapning. Vi får verdens største sjokk da legen sier, "men her er det fosteranlegg og her har vi hjerteaktivitet". Vi holdt på å dette i bakken!! Så ble det duotest med ul på ullevål og riksen hvor han kunne si at dette så veldig bra ut ift downs og trisomi 13 og 18!! Vi ble så glade!! men fremdeles venta den fæle ordinære ul'en 20 desember... Vi var så nervøse da dagen kom!! Det tok jo en halv time før han kunne si at alt så bra ut og at vi venter en liten gutt!!!!! For en julepresang!!! Feller noen tårer ja...

Ville bare dele denne opplevelsen med dere og ønske dere alle en GOD JUL!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjempe glad på deres vegne:-) Ha ei riktig god jul!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...