svansen Skrevet 23. desember 2007 #1 Skrevet 23. desember 2007 har ikm i morra.. dette er vår 3. pp. håper at den sitter nå.. har hatt verking i korsrygg og hofter i en og en halv uke nå.
nn86 Skrevet 23. desember 2007 #2 Skrevet 23. desember 2007 Har i morgen jeg å! Tok test i dag men den var negativ, så da er jeg litt negativ å. men ønsker deg lykke til!
Skrekkblanda fryd *mamma* Skrevet 23. desember 2007 #3 Skrevet 23. desember 2007 IKM julaften. Men har alledere testet positivt. Strekene er sinnsykt svake, så jeg er en smule nervøs- Men digitalen lyver jo ikke. Håper bare ikke jeg testet for tidlig. ¨å får den tanta holde seg borte et års tid ihvertfall Lykke til babyklar20! Og god jul!
nn86 Skrevet 23. desember 2007 #4 Skrevet 23. desember 2007 Hei hei skrekkblandafryd! Tusen takk! Gratulerer så utrolig masse!!! Du er har fåt verdens beste julegave! Er skikkelig misunnelig men utrolig gla på dine vegne! Dette fortjente du:) Håper du får en riktig god jul!! Mvh
Skrekkblanda fryd *mamma* Skrevet 23. desember 2007 #5 Skrevet 23. desember 2007 Skal ta en ny test i morgen, håper på veldig sterk strek. Skal se du får positiv test i morgen du også. Du må holde oss oppdatert. Heier på deg jeg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå