LadyLuck & Skrevet 23. desember 2007 #1 Skrevet 23. desember 2007 Har endevendt huset fire ganger, ryddet og stått i for å finne ringen min. Trodde den lå på hylla over oppvasken, men ikke noen ring å se. Har lett i tre dager, og nå gått så lenge uten ringen at sambo spurte hvor den var. Måtte finne på en unskyldning om graviditeten og hovne fingre. Er helt panisk her, kan noen hjelpe meg??? Er en ring i sølv med 4 (eller var det5?) steiner i. Den har et lite hakk på sien etter jeg klemstret meg i en dør for tre år siden. Jeg er født 15.05.84
LadyLuck & Skrevet 29. desember 2007 Forfatter #2 Skrevet 29. desember 2007 dytter litt.. Helt knust, finner den ikke noe sted = (
stratosen_er mamma_ Skrevet 29. desember 2007 #3 Skrevet 29. desember 2007 har dere noen sprekker i gulvet noe sted??føler at den ligger i en sprekk i gulvet...men jeg er ikke så flink på sånt da.. lykke til håper du finner den.. klem
LadyLuck & Skrevet 29. desember 2007 Forfatter #4 Skrevet 29. desember 2007 kun ett sted, og det var første stedet jeg sjekket da den ikke var der jeg trodde den lå
uniden Skrevet 29. desember 2007 #5 Skrevet 29. desember 2007 Jeg også får opp gulvet, en eller annen plass. Som nevnt før med en sprekk, så får jeg også opp en "slags" sprekk.. At den ligger i mellom noe, nær -eller på gulvet.
LadyLuck & Skrevet 29. desember 2007 Forfatter #6 Skrevet 29. desember 2007 hmmmm... får vaske gulvene på nytt ved første anledning,og virkelig holde øynen åpne (reiser bort i morgen)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå