_luna_85 Skrevet 23. desember 2007 #1 Skrevet 23. desember 2007 Hei=) Noen her som har erfaringer med p-pillene cerazette? Har gått på den nå ca i 3 mnd, byttet fra feminil. Jeg har ikke hatt blødninger siden jeg byttet. Så det jeg egentlig lurer på er om det tar lang tid før man er tilbake i normal gjenge igjen? hadde normal syklus da jeg gikk på feminil, men nå har jo blødningene forsvunnet. Vet liksom ikke helt når jeg bør slutte på cerazette for å prøve å bli gravid. Er det snakk om 3 mnd, 6 mnd, eller kanskje et år i forveien man bør slutte? Noen med erfaring som vet kanskje? Håper noen kan hjelpe meg=) (skal foressten gå på cerazette i enda et år til ca).
Lille&Jeg + Bøllefrø :) Skrevet 23. desember 2007 #2 Skrevet 23. desember 2007 Min mens b le helt forvirra da jeg begynte på cerazette, kunne gå flere måneder i mellom, og jeg blødde betraktelig mindre enn tidligere. I tillegg ble jeg gravid på cerazette, men vi mista den lille engelen... Legen min sa for den del at det ikke var uvanlig at blødningen forsvant på denne pillen... Lykke til uansett Vet ikke om jeg hjalp noe veldig men...
pablo Skrevet 25. desember 2007 #3 Skrevet 25. desember 2007 Oj, vurderer å begynne på den pillen. Ble du virkelig gravid med den? Ble litt skeptisk nå. Har nettopp fått barn jeg, har ikke brukt prev på sikkert 6 år...på tide nå, vil ikke ha flere....
nr2-imagen:) Skrevet 25. desember 2007 #4 Skrevet 25. desember 2007 Hei! Jeg gikk på cerazette i nesten et år.. Jeg hadden INGEN blødninger i det hele tatt! Ikke spotting engang. Så jeg syntes selvfølgelig det var helt topp når jeg gikk på den.. Men så sluttet jeg for vi ville ha barn. Men det som viste seg var at kroppen hadde blitt helt tullerusk etter den pillen.. Sluttet for et halvt år siden, og har ennå ikke fått skikkelige sykluser.. KJEMPE kjedelig.. Så jeg annbefaler å slutte med pillen et halvt år før dere vil bli gravid og heller bruke kondom. Så kroppen får tid til å stabelisere seg. Da går det nok fortere å bli gravid. Det skal jeg gjøre neste gang!!!! Lykke til!
Happy happy:) Skrevet 26. desember 2007 #5 Skrevet 26. desember 2007 Hei. Kanskje jeg kan hjelpe litt. Jeg begynte på Cerazette etter att p-pillene jeg brukte gikk ut av markedet. Gikk på Cerazette i ca. 8 mnd tror jeg, hadde ikke mensen. Sluttet nå i Oktober for å bli gravid, tok ca. 6 uker før mensen kom tilbake. Men etter att den kom så ble syklusen normal igjen, så nå er det bare å prøve for fullt. Er jo så klart individuelt hvor lang tid det tar før syklus blir normal igjen. Jeg ringte på legen for jeg synest det tok litt for mange uker, men hun sa att det kunne ta noen måneder før alt blir normalt igjen, så for meg gikk det i grunn fort. Bare håper det tar kort tid å bli gravid også Lykke til:)
Lille&Jeg + Bøllefrø :) Skrevet 26. desember 2007 #6 Skrevet 26. desember 2007 Ble gravid etter å ha begynt på cerazette igjen, brukte den som anvist... Men det skal sis at jeg også har brukt denne tidligere, og at ting da gikk som det skulle! Tok litt tid før syklusen ble normal igjen da, men det er jo ikke noe i veien for å bli gravid selv om syklusen ikke er normal... Er bare å kose litt ekstra det, da blir det jo mer spennende når dere skal begynne å prøve Må prøve å se det positive i det!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå