Gjest Skrevet 23. desember 2007 #2 Skrevet 23. desember 2007 Ja...Etter ned frysing i frysern i 2 dager så!!!
Veronica,Victor&Adelina<3 Skrevet 23. desember 2007 #3 Skrevet 23. desember 2007 Har gjort det en gang, da glemte jeg meg. Men jeg kommer også til å fryse ned litt jeg også.
mor.monsen Skrevet 23. desember 2007 #5 Skrevet 23. desember 2007 noop... stefar jobber i mattilsynet på hovedkontoret i oslo. Hver gang jeg lurer på om noe er trygt spør jeg han så spør han dem som jobber med den type mat eller bakterie. Han sier at fenalår ikke er trygt!
marita*mamma*har fått jenta Skrevet 23. desember 2007 #6 Skrevet 23. desember 2007 jeg har spist fenalår jeg.
su-su-susa-i-hodet m/rampegutt Skrevet 23. desember 2007 #7 Skrevet 23. desember 2007 Niks!! Fikk bla fenalår i julegave fra jobben, så det har jeg gitt bort til mamma =O)
mizz25 Skrevet 23. desember 2007 #8 Skrevet 23. desember 2007 Det siste jordmora sa te mæ da æ dro fra ho for 2 uka sia va: hold dæ unna fenalår... Så denne jula blir æ uten =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå