Gå til innhold

spiser dere fenalår?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har gjort det en gang, da glemte jeg meg.

Men jeg kommer også til å fryse ned litt jeg også.

Skrevet

noop... stefar jobber i mattilsynet på hovedkontoret i oslo. Hver gang jeg lurer på om noe er trygt spør jeg han så spør han dem som jobber med den type mat eller bakterie. Han sier at fenalår ikke er trygt!

Skrevet

jeg har spist fenalår jeg.

Skrevet

Niks!! Fikk bla fenalår i julegave fra jobben, så det har jeg gitt bort til mamma =O)

Skrevet

Det siste jordmora sa te mæ da æ dro fra ho for 2 uka sia va: hold dæ unna fenalår... Så denne jula blir æ uten =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...