ApriIbaby Skrevet 23. desember 2007 #1 Skrevet 23. desember 2007 En eller annen lurte på hvorfor disse tåpelige innleggene kom her en dag. Nå vet jeg hvorfor: Man er desperat og intet kan være uprøvd. Dessuten har jo klarsynte en gylden mulighet til å overbevise meg om at noe kan se ting.... Saken er at gubbens julegave er innlåst. Jeg låste den superstressa over at LIlle drev å rota inni der, og nå husker jeg selvsagt ikke hvor nøkkelen ble lagt i farta....Pleier aldri å låse. Gaven er altså innlåst og vi skal snarte reise på juleferie. HJELP!!!!!!
Twig Skrevet 23. desember 2007 #5 Skrevet 23. desember 2007 Jeg får en følelse av at du har lagt den i en lomme, muligens liggende på et soverom..
ApriIbaby Skrevet 23. desember 2007 Forfatter #6 Skrevet 23. desember 2007 HJelpes..... Det kan nok stemme. Skattholdet er i hvertfall på soverommet - og det er rart om jeg har tatt nøkkelen lagt vekk. *løper og leter*
Twig Skrevet 23. desember 2007 #7 Skrevet 23. desember 2007 Løp og se så venter jeg se for sikkerhets skyld oppå skattholdet også
ApriIbaby Skrevet 23. desember 2007 Forfatter #8 Skrevet 23. desember 2007 Jeg finner den ikke. Har lett igjennom elle slags lommer jeg kan komme på. Lett oppe på skattholdet også...... *leter videre*
ApriIbaby Skrevet 23. desember 2007 Forfatter #9 Skrevet 23. desember 2007 grr..... hvor kan den være?
Twig Skrevet 23. desember 2007 #10 Skrevet 23. desember 2007 hmm.. I mine syn, så får jeg opp at den er "gjemt", mulig inntyllet i tøy, kanskje lomme, eller under noe.. Men du har også lagt den et sted du vet mini ikke når opp. Får ikke helt store roen på meg her, når vesla sitter her ved siden av meg og synger ;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå