mams05 Skrevet 23. desember 2007 #1 Skrevet 23. desember 2007 Noen som klarer å se? evnt kjønn? skulle hatt TR på fredag, ikke dukket opp enda. Jeg: 020482 Håper på svar. God jul:)
stratosen_er mamma_ Skrevet 23. desember 2007 #2 Skrevet 23. desember 2007 så spennende.. har du tatt test? har liksom en følelse av at du vet svaret selv...om det er enten sånn eller sånn.. jeg fikk egentlig en følelse av februar på deg jeg da...men er jo mulig at det kan vere noe annet gledelig som skjer da... god jul til deg også.. klem
mams05 Skrevet 23. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 23. desember 2007 Akkurat tatt en test og den var meget positiv ja:). Klarer du å se om det går bra eller kjønn? (hadde en MA i august)
stratosen_er mamma_ Skrevet 23. desember 2007 #4 Skrevet 23. desember 2007 gratulerer;) Jeg tror nok at det går bra;) er vel UL i feb da sikkert;) tror det blir en gutt.... GOD JUL ....dette var vel en koselig nyhet.. klem
#Aurora har tre gutter# Skrevet 23. desember 2007 #5 Skrevet 23. desember 2007 får opp et ja her...men så leste jeg lengre ned etter på..så fikk jeg rett.Hehe.Men får opp ei jente her da. Sikkelig flott julegave.Gratulere så masse.God jul og et godt nytt år
mams05 Skrevet 28. desember 2007 Forfatter #6 Skrevet 28. desember 2007 Gikk desverre ikke bra denne gangen heller:(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå