Gå til innhold

oppsumering av krangle året 2007. Hva husker du best?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kommer ikke på noe nevneverdig i farta... tror jeg må våkne litt først =)

Foresten, vaksinedebatten tok godt av, hehe.

Så savner jeg den utrolig gode stemninga som var her for akkurat 1 år siden. Alt forsvant med jula i fjor. *tørke en tåre* ;-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det var en tråd her som startet i mai. Den med en diskusjon mellom Tårnfrid og dr. yppert. Den varte vel til utpå høsten og var ganske artig:)

Skrevet

Hun som ville ha folk til å sende henne penger, for pappaen hennes lå på et sykehus i russland eller noe..

usjusj

Skrevet

karimari som tilslutt måtte innrømme at hun hadde knulla Kristoffer Skau mange ganger.

Skrevet

hehe ja stemmer det! Den var rå underholdende, satt å leste den høyt her =)

Skrevet

Annie, nå snakker jeg om kranglesiden, ikke alt styre dere lager på skravle for så å dra det inn her.

Skrevet

Det er åpenlyst at Libido har lyst at dette med chanzei dras opp igjen iallfall! Hun hadde ikke startet en slik tråd om ikke det var tilfelle!

Skrevet

Ja det må jo bare bli vaksinedebatten ,du verlden den engasjerte. For å ikke tale om moderator sin private vendetta mot Dr.Yppert innlegg.

Skrevet

Snakker om?

Den saka vet jeg null om og har holdt meg helt unna meg. Så rull inn puppen! Dessuten er dette snakk om hele året. Ikke hva dere Annier har bedrevet av skjit den siste mnd.

Skrevet

hehe ja.

Så var det vel en dame som fikk seg en ny og lekker mage? =)

Skrevet

Selv om det ikke var HELT på krangle, Yppert og sexdebatten.

Råfestlig...

Skrevet

Ordet KALKUNFITTE husker jeg best!! trodde jeg kunne de fleste stygge ord, men den gang ei;p

Skrevet

hihihi det har kommet en del nye stygge fitteord inn i vokabulæret ja =)

Skrevet

Vet ikke om dette ble lagt ut på dib også, men på bim var ihvertfall en hysterisk morsom tråd på krangle om en som liksom hadde pult svigerfaren sin (som var pilot og greier). Ble mye intern humor rundt denne svigerfarepisoden...

Skrevet

Angelica som hadde pudret bort vannkoppene til minstemann da hun skulle ut å fly:-) Satans til engasjerte skravlere som innvaderte kranglesiden.

Skrevet

Hadde gjort det igjen=)

Smaaaaaaaaaaaaaaask og god jul til deg og dine=)

Skrevet

Hahaha, jaaaa ,vannkoppene . Den var go ;o))

Skrevet

KariMari og Kristopher Schau;-) Og Chanzei, ja!

Skrevet

Vannkopper (og en mengde andre idiotiske innlegg av Angelica)

LOTP's utkastelse

Uglas evinnelige sutring

Vrengte kalkunfitter

Ellas mamma (eller noe sånt) som dreit seg ut, tok en latterlig STOR, tåredryppende og vonbroten avskjed for så å komme tilbake som 6Ymamma.

Skrevet

Neffi med sine idiotiske og standhaftige meninger i abortdebatten!

Helt greit å være abortmotstander, men å kalle en voksen kvinne som er blitt voldtatt med det resultat å bli gravid, for en morder, er å trekke det altfor langt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...