Gå til innhold

Typisk:/ Hva hadde dere gjort?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skulle hatt broren min, kjærsten hans og datteren på middag i dag, har handla inn alt av mat osv. Nå ringer han og sier at datteren har spydd i hele natt, men er i hundre nå. Jeg er veldig i tvil, de er jo super-smittsomme hele gjengen, og det er bare et par uker siden vi hadde omgangssyken her i huset.

Hva hadde dere gjort da?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff:s

Tror faktisk jeg hadde forsøkt å utsette det...Det har de nok forståelse for:)

Skrevet

hadde utsatt og håpet de forsto det.. ikke noe morro om dere får det og blir liggende i jula! ikke ta sjansen!

Skrevet

Han sa det var opp til oss og bestemme, så han skjønner det nok. Men jeg ville så gjerne ha de på besøk.. Sukk. De skal jo også til foreldrene mine i morgen, noe vi også skal (bare ikke samme tidspunkt) så da kan vi jo i utgangspunktet bli smittet av de også? Foreldrene mine tenker jeg på.

Skrevet

Dere kan jo ha selskap i dag, bare at dere bruker munnbind og gummihansker?

Hehe, bare tuller :)

Vet jammen meg ikke hva jeg hadde gjort jeg, ikke noe moro å få spysjuka i hus i allfall :(

Skrevet

skjønner godt du vil de skal komme..:)

sjansen for at dere blir smitta av foreldrene dine er mye mindre. er kontaktsmitte og selvom de kan ha blitt smittet da så kan de ikke smitte dere...;) men smitten kan de jo ha på seg fra gutten som er syk eller det kan være smittestoffer rundt men fortsatt veldig liten sjans iforhold til om dere er sammen med gutten som spyr.

Skrevet

Ahh...

Kanskje jeg får be de bli hjemme, også får jeg heller sette litt mat til dem på trappa, hehe..

Tusen takk for svar:)

Skrevet

Jeg ville ikke tatt sjansen på det. Nettopp fordi jeg har omgangssyken selv nå, he he.. Det er liite festlig. Og kjæresten kommer i dag.. Juhuu!

Skjønner godt at det er kjipt da.. Men, jeg ville ha latt være.

Skrevet

Dere har det ja!! Det er sååå typisk. Jeg ombestemte meg, og sa det ikke ble noe middag likevel, hehe. Jeg sa vi setter mat på trappa deres, hihi;)

Ellers da, alt bra borti særp?

Skrevet

Mat på trappa.. he he.. Nei, det er godt å bevare helsa i jula .. altså.

Vesla har blitt frisk hun da.. Og er sendt til snille besteforeldre..

Ellers står det til liv vet du.. Hva deg da? Og den lille i magen?

Skrevet

Jeg hadde trukket tilbake invitasjonen. ;o)

Skrevet

Har skikkelig dårlig samvittighet, så det blir å sette middag og dessert på trappa dems;)

Enda godt lille er pigg da. Jeg var fader meg syk i 3 dager, fyttihelsikke! Får håpe du blir bedre snart, og du var jo heldig på en måte, det kunne jo vært julaften;)

Jaaada, her er det så bra atte. Ho er helt i hundre i magen, så det blir vel en like vilter jente denne gangen vel:P

(koselig med kjærstebesøk da! Lenge siden dere har sett hverandre eller?)

Skrevet

Nemmen.. Så snill søster.. Skal du virkelig legge mat på trappen altså ;-) ..

He he he.. Godt det er liv i lille nautet..

Hmm.. Det er vel 14 dager siden sist jeg så henne. Det blir innmari koselig, selv om jeg urk.. er noget redusert..

Ha en fin fin jul med dine kjente og kjære .. :-)

Skrevet

Hehe! Enda godt (for dems skyld) at det er jul, ellers hadde ikke systeryster vært så snill gett;P

Ha en kjempe fin jul du også, kos deg masse med kjæsten:):)

*********GOOOD JUUL***********

Klem tjukkbollafeita

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...