*min lille sin!* Skrevet 23. desember 2007 #1 Skrevet 23. desember 2007 hei . jeg har mensmurring i magen og er bare 4 uker på veg... er det farlig?
Gjest Skrevet 23. desember 2007 #2 Skrevet 23. desember 2007 Jeg hadde masse mensmurringer første gang jeg var gravid, og det hadde jeg denne gangen også. Særlig i begynnelse av svangerskapene hadde jeg disse murringene nesten hele tiden. Har det enda noen ganger jeg, og jeg er straks 26 uker på vei. Tror du kan ta det med ro
*Super*Mamman* Skrevet 23. desember 2007 #3 Skrevet 23. desember 2007 Har mensmurringer hele tiden. Dette er mitt 3. svangerskap, og murringene har vært der i de to andre også... Ganske så normalt:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå