Gå til innhold

Eggløsning?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei..

 

Jeg vet at det er i denne perioden jeg sannsynligvis har eggløsning. I går kveld tok jeg bare en test for å morroskyld, og den var positiv. Har lest at en må teste i 5- 7 dager før man finner ut når man har eggløsning, stemmer dette? Det kan jo vere at jeg hadde flaks og traff med en test:) Vi hadde sex i går iallefall.. *håpe, håpe* :) Bruker tester fra hurtigtest.no, noen som har erfaring med disse?

 

Så vil jeg benytte annledningen til å ønske alle en riktig god jul:) Kos dere..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...