steinbukkjente '85:) Skrevet 23. desember 2007 #1 Skrevet 23. desember 2007 Hei.. Jeg vet at det er i denne perioden jeg sannsynligvis har eggløsning. I går kveld tok jeg bare en test for å morroskyld, og den var positiv. Har lest at en må teste i 5- 7 dager før man finner ut når man har eggløsning, stemmer dette? Det kan jo vere at jeg hadde flaks og traff med en test:) Vi hadde sex i går iallefall.. *håpe, håpe* Bruker tester fra hurtigtest.no, noen som har erfaring med disse? Så vil jeg benytte annledningen til å ønske alle en riktig god jul:) Kos dere..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå