LadyLuck & Skrevet 23. desember 2007 #1 Skrevet 23. desember 2007 Har endevendt huset fire ganger, ryddet og stått i for å finne ringen min. Trodde den lå på hylla over oppvasken, men ikke noen ring å se. Har lett i tre dager, og nå gått så lenge uten ringen at sambo spurte hvor den var. Måtte finne på en unskyldning om graviditeten og hovne fingre. Er helt panisk her, kan noen hjelpe meg??? Er en ring i sølv med 4 (eller var det5?) steiner i. Den har et lite hakk på sien etter jeg klemstret meg i en dør for tre år siden. Jeg er født 15.05.84
LadyLuck & Skrevet 23. desember 2007 Forfatter #2 Skrevet 23. desember 2007 Ingen????? Skikkelig panisk her nå... =(
Twig Skrevet 23. desember 2007 #5 Skrevet 23. desember 2007 Har du tittet på badet? eller blant håndklær/klær?
LadyLuck & Skrevet 23. desember 2007 Forfatter #6 Skrevet 23. desember 2007 *hihi* Fant sjalet til Atekatten jeg har letet etter blandt håndklærene. Men ingen ring = (
Twig Skrevet 23. desember 2007 #7 Skrevet 23. desember 2007 Hehe, som regel finner man noe annet skal forsøke mer..
LadyLuck & Skrevet 23. desember 2007 Forfatter #8 Skrevet 23. desember 2007 Har nå endevendt badet også, uten resultat. Til og med gått gjennom bosset
LadyLuck & Skrevet 23. desember 2007 Forfatter #10 Skrevet 23. desember 2007 Ser ut som om jeg må bite i det sure eplet og fortelle sambo at den er borte. Fikk den ringen første gang han sa han elsket meg
Twig Skrevet 23. desember 2007 #11 Skrevet 23. desember 2007 Uff, det er ikke så koselig da :S Skal se du finner den når du ikke leter etter den
♥Once♥upon♥a♥timeƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Skrevet 23. desember 2007 #12 Skrevet 23. desember 2007 Har du en hylle/kommode i syrebeiset/litt mørkt tre? Ser ut som den står på høykant bak noe slikt. Denne hylla/kommoden står på gulvet. Tror du la den oppå noe stoff (sort), og da du tok vekk dette trillet ringen bak. Det er noe grønt der også. Tror det står en liten kurv oppå dette møbelet.
LadyLuck & Skrevet 24. desember 2007 Forfatter #13 Skrevet 24. desember 2007 Enda ikke funnet den. Noen i dag som kan hjelpe??
♥Once♥upon♥a♥timeƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Skrevet 24. desember 2007 #14 Skrevet 24. desember 2007 Jeg kan prøve å hjelpe deg. Vet ikke om forklaringen jeg ga deg sier deg noe? Mulig jeg er på feil sted. Vet du noe om hvilket rom du mistet den i? Hvordan farge er det på gulvet der?
LadyLuck & Skrevet 2. januar 2008 Forfatter #15 Skrevet 2. januar 2008 da har vi ryddet absoulutt hele huset. flyttet på senger,komoder,hyller etc, men ingen ring = Ser ut som om jeg må se den tapt =(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå