stratosen_er mamma_ Skrevet 23. desember 2007 #1 Skrevet 23. desember 2007 Jeg er 5+5 i dag...er ikke så veldig kvalm..blir litt uggen når det er lenge siden jeg har spist spes om morningen og da kan d vere tungt å få i seg noe mat...men har ikke kasta opp enda.. har andre symptomer da...trøtt, sliten, svimmel innimellom, ømme pupper, og småstikninger i magen (ok litt kraftige da til tider)... noen andre med symptomer??? ellers vil jeg ønsker alle sammen en god jul og et godt nytt år:) spennende år blir d vertfall for meg... klem;)
Hønseføtter og gulerøtter Skrevet 23. desember 2007 #2 Skrevet 23. desember 2007 Er 6+2 i dag, og om jeg ser på FF charten har jeg visst kastet opp siden 5dpo. Av andre symptomer kan jeg vel skrive opp kort lunte, noe som passer dårlig med en 2 åring og trass... Og trassen kommer kanskje til syne hos meg også for i går hoppet jeg på gulvet og la meg ned og gråt fordi mannen hadde fryst pølsebrødene og jeg liker ikke det og SKULLE ha pølse. Det endte med at mannen kjørte å kjøpte nye pølsebrød til meg. La meg også si at dette IKKE er vanlig og har aldri skjedd tidligere. "skammer meg nå ja". God jul og stor juleklem herifra
Gjest Skrevet 23. desember 2007 #3 Skrevet 23. desember 2007 Jeg er 11+4 og jeg har vært så heldig å slippe helt unna kvalmen :-) Puppene er ekstremt ømme og jeg er trøtt og sliten, men ellers er alt som normalt :-)
kyra venter småtroll.. Skrevet 23. desember 2007 #4 Skrevet 23. desember 2007 uke 7 begynte det : ( men er ikke så gale som det var i forrige svangerskap..er nå 10+5 og har vel kansje spydd 10 ganger til sammen,,ikke værst..spiser hver andre time for å holde kvalmen unna..gått opp tre kg til nå : ) menmen
har4barn Skrevet 23. desember 2007 #5 Skrevet 23. desember 2007 Hvis jeg ser bort i fra mitt siste sv.skap (som endte i Ma), så har jeg ikke blitt gravid før uke 7-8 , tror jeg i de tre forrige. Varte i 3-4 uker, før det gikk over igjen. Er ikke kvalm enda heller, så jeg håper det er slik som før, og ikke noe som er galt:)
Gjest Skrevet 23. desember 2007 #6 Skrevet 23. desember 2007 Jeg fikk plutselig kvalme i uke 6-7 sist. Og den satt som F.... frem til uke 20-21 !!!! Gikk ned ti kilo, og var innlagt flere ganger. Hehe, var passe ilter på legen i uke 15... hehe, for han hadde da sagt i flere uker at det blir bedre etter 1 tri. Nå er jeg ca 5+4 og merker ikke noe, ENDA...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå