Dronningen! Skrevet 23. desember 2007 #1 Skrevet 23. desember 2007 Mannen er på aketur med Flisa, kjøleskapet søker om neste års medlemskap i slankefarmen, konjakken/akevitten venter på åpning, treet er tatt inn i varmen, huset er nyvasket ( rett og slett ajaxtornado- aktig), en bunadskjorte er strøket (kun en igjen), alle pakkene er ferdig bastet og bundet - det er rett og slett JUL! God jul alle sammen og ta godt vare på dere selv! Klem (med begge armer) til alle kranglere.... SPP*
prekæs Skrevet 23. desember 2007 #2 Skrevet 23. desember 2007 En riktig god jul til deg og dine. Her inneholder juletre 3 forholdsvis store bamsefigurer av Mikke, Minni og Pluto i år, etter at lillegutt lot seg inspirere av noe disneyjulepynt som hang på treet. Han hentet dem og forlangte at de ble plassert. Julen begynner om ett par timer her, med to sammenkomster og gavebytting. Et spørsmål. Tror du kvikklunsjkake holder seg til 1. dag om den blir bakt i dag og står på kjøla?
♥Prinzessin♥ Skrevet 23. desember 2007 #3 Skrevet 23. desember 2007 *Vinker til deg mens sledebjellene klinger og ringer meg avgårde*
Dronningen! Skrevet 23. desember 2007 Forfatter #4 Skrevet 23. desember 2007 Det hørtes fint ut, her går det i nabbiperler i alle former og farger. "mamma, kan du stjyke!" Vi skal i skogen med fakler og hesteslede for å møte nissen:o) Kvikklunsjkake har jeg ikke peiling på men jeg kan sjekke litt.
Dronningen! Skrevet 23. desember 2007 Forfatter #5 Skrevet 23. desember 2007 Sjekket med en venninne men hun hadde aldri oppbevart den over lengre tid.... Sjekk denne linken, kanksje du finner noe:o) http://www.detsoteliv.no/question.php
danieI Skrevet 23. desember 2007 #7 Skrevet 23. desember 2007 nå skrev jeg faktisk god jul istedet for mailadressen min i innloggingsgreia god jul hkh, kos dere! juleklem fra oss i kongsberg
Dronningen! Skrevet 23. desember 2007 Forfatter #8 Skrevet 23. desember 2007 Det er så hyggelig at du blir satt ut av meg:o) Kos dere masse, spis, sov og la andre dulle litt med dere.. Juleklemmer til dere...
Libido- Skrevet 23. desember 2007 #9 Skrevet 23. desember 2007 Så deilig! Vi reiser bort i jula, og siden all julepynt er nedpakket i påvente av nytt hus i februar har vi ikke pyntet noe. Kjenner jeg gleder meg til neste jul =) Ha en fin jul HKH og alle dere andre faste kranglere! Og for en gangsskyld; koooos og klem ;-.)
Gjest Skrevet 23. desember 2007 #10 Skrevet 23. desember 2007 Her er det nesten jul hehehehe noen timer til så synker vel roen inn over huset. Må ut å kjøpe noe som selvfølgelig var utsolgt i går samt bytte gaver med venner og familie. Kom akkurat på at sosissene må ut av fryseren.....vaske 1 gang, 2 bad og 1 bomba barnerom så det er vel håp her også. Merry Christmas HKH:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå