dårlig ånde Skrevet 23. desember 2007 #1 Skrevet 23. desember 2007 lillemann har fått mme siden han var 2 mnd, men er så glupsk at han snart er oppe i 1l om dagen. jeg tenkte derfor at jeg skulle begynne såvidt med en skje grøt nå (han er nøyaktig 3 mnd) slik at han rekker å komme opp i et helt grøtmåltid om dagen før han drikker alt for mye mer enn én liter om dagen. eller er dette dumt? noen synspunkter anyone?
LadyLuck & Skrevet 23. desember 2007 #3 Skrevet 23. desember 2007 vi begynte med grøt fra 3,5-4mnd. Gikkk helt fint, men tok litt tilvenning. Men om du er redd for at 1l eller mer MME er skadelig, så er vist ikke det sant (i følge HS), her i huset har Atekatten alltid fått MME
Espoir Skrevet 23. desember 2007 #4 Skrevet 23. desember 2007 Hvorfor kan han ikke få over 1 liter mme? Jeg har bare ammet selv, og hadde du det, ville jeg rådet deg til å vente. Tror jeg hadde ventet til han var 4 mnd uansett, så magen hans f¨år blitt voksen nok først.
LadyLuck & Skrevet 23. desember 2007 #5 Skrevet 23. desember 2007 Var noen som ropte å skrek om farer for nyresvikt etc. Spurte meg da frem på HS,hos lege etc for å være sikker, og alle sa dette bare var tull. De kan drikke så mye de bare orker, ingen som tar skade av det
dårlig ånde Skrevet 23. desember 2007 Forfatter #6 Skrevet 23. desember 2007 jeg har hørt at over 1l mme i døgnet er veldig tungt for nyrene, men jeg har visst tatt feil.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå