Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg starter herved en tråd hvor du kan takke for ting du er gla for i året som har gått....

 

Jeg vil takke for at jeg og mine nermeste har vært friske.

For at vi fikk oss leilighet.

For at jeg fikk jobb og barnehageplass.

Og sist men ikke minst en stor takk til min kjære som har gitt meg så mye kjærlighet og støtte i året som har gått.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeeg vil takke min kjære for at han er den han er, og fordi han har "gitt" meg lillegutt

Og som deg for at jeg og alle jeg er glad i har fått vært friske

Skrevet

Fin tråd :o)

 

Jeg er heldig og har mye å takke for:

Min kjekke, snille, flotte og omsorgsfulle mann!

Vår friske, nydelige lille gutt og alle de fantastiske minnene og opplevelsene han allerede har rukket å gi oss!

At helsen er bra!

At vår nærmeste familie er friske og har det godt!

At våre nærmeste venner har det bra!

Hjemmet vårt som vi trives i!

At vi har gode jobber som vi trives i!

At husbyggingsdrømmen vår er på vei til å oppfylles!

 

Og mye mye annet!

Føler meg priviligert og prøver innimellom å minne meg selv på det :o)

Skrevet

Jeg vil takke for

 

-Den perfekte lille gutten min som er mitt livs største glede!

-For at Lucas er frisk og kunne ikke hatt det bedre

-takker for at min famile er friske, utenom min mormor, men jeg er gla for at hun lever nå i julen...

-Jg vil takke kjæresten min for alt han ar gidd meg, å all oppmerksomheten jeg får av han.Å for det lille barnet han ''ga'' meg=P

-Vil å takke for det gode livet jeg har...Mangler ikke noe.

-åsså vil jeg takke for alle støtten jeg fikk av min familie og vennekrets når jeg fikk min lille gutt=)

 

;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...