Gå til innhold

Er det mulig??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi flyttet fra hverandre etter 9 år i september. Tok 4 dager fra vi begynte å diskurere at vi hadde et problem til han var ute... 2 uker etterpå flytter han inn med ei fra jobben og hennes 2 barn (hun flyttet rett fra mannen sin...) Nå er hun 9 uker på vei... Er det mulig å være så korttenkt? Ja, for all del, uhell kan skje, men dette vil påvirke de 3 barna de allerede har samt alle rundt dem så utrolig negativt at det ikke kan beskrives... Nei, er så oppgitt at jeg ikke kan få sagt det... Begge to har god utdannelse og gode jobber og burde vel for søren ha greid å tre på en kondom rett vei vel?? JEG er glad jeg er kvitt x'en min, men vet jo ikke hva slags følelser x-mannen hennes sitter igjen med... Synes dette er så inni granskauen egoistisk av dem å fullbyrde... Men nå er jeg jo noe partisk, he, he... Og oppi det hele bruker han mye krefter på å få meg til å tro at han faktisk aldri var fysisk utro... Hva gir du meg? Ja, ja, gudd føkking løkk, sier jeg bare...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det verste er at han ikkje skjems engang...

Skrevet

Er du sjalu eller?

Hva vet du om det barnet er uønsket da? Det høres nesten ut som venninnami.Hu hadde et barn da hun møtte MANNEN i sitt liv.(De visste begge to at de hadde møtt den rette denne gang) Han hadde tre barn med på lasset.

Og så ble hun gravid like etter, og de fikk et kjærlighetsbarn sammen.

I dag har de vært gift i 6 år, og har to barn sammen.

Alt fungerer bra for de. Vel bortsett fra at de sliter med eksen hans som ikke lar de være i fred. Hun klager på alt og ingenting. Hun likte fint lite at hennes barn måtte dele faren sin med flere barn. Hun er sjalu på sine barns vegne, og klarer ikke å skjule det for omverdenen.

Et råd til deg HI er at du ikke blander deg opp i noe du ikke har noe med. Det vil bare slå negativt tilbake på deg selv.

Vi som ikke er sammen med barnefar, må akseptere at han går videre i livet, og at hans liv ikke stopper opp. Vi må tolerere at han danner en ny familie, og at våre barn må dele ham med flere etterhvert.

Skrevet

Har de virkelig fortalt det til deg så tidlig?

Skrevet

Tar vel ikke lang tid før han skjønner at dette er mer slitsomt enn han hadde det med deg, å så stikker han igjen. GUDD LØKK ja :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...