msa1 Skrevet 23. desember 2007 #1 Skrevet 23. desember 2007 er det farlig med feber i graviditeten? Eller ligger knøttet og har det like bra der inne? Kan man ta en paracet for å komme seg igjennom julaften?
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2007 #2 Skrevet 23. desember 2007 Du kan og bør ta Paracet dersom du har feber over 38,5, for det er skadelig for fosteret med høy feber over tid. Hadde også influensa for noen uker siden, tok Paracet for å holde feberen nede. God bedring:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå