*Villekulla* Skrevet 23. desember 2007 #1 Skrevet 23. desember 2007 Hva skal babyen ha på seg i morgen på den store dagen? Har trålet butikkene rundt og ikke funnet noe penklær til småtten. I jenteavdelingene er det jo kjole på kjole. Mens det er begrenset når det gjelder gutteavdelingen. Har en matrosdress, men er ikke så begeistret for mørkeblått. Noen som vet om noen butikker som selger pentøy til barn og som har åpent i dag?
☆Anonymia☆ Skrevet 23. desember 2007 #2 Skrevet 23. desember 2007 vi vet ikke heller.. vi skal ut idag å sjekke butikkene en siste gang,viss vi ikke finnernoe så får vi kjøpe noe finere vanlige klær eller no sånt..
*Villekulla* Skrevet 23. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 23. desember 2007 Ja jeg har kjøpt en "bestefarbukse" med bukseler og en matchende body til. Men synes ikke det er så pynta hvis du skjønner....
Monajenten Skrevet 23. desember 2007 #4 Skrevet 23. desember 2007 Vi har kjøpt dress med vest og skjorte på H&M, knallfin:-) Men tror de ble solgt veldig fort. Jeg var inne en dag og da var de utsolgt for riktig størrelse. Så var jeg tilfeldigvis innom en dag da de hadde fått inn nytt parti, og likevel var det kun en igjen i riktig størrelse da.
☆Anonymia☆ Skrevet 23. desember 2007 #5 Skrevet 23. desember 2007 jepp skjønner..men så trenger jo ikke babyen være stivpynta da..=) de andre skjønner jo sikkert det =)
*Villekulla* Skrevet 23. desember 2007 Forfatter #6 Skrevet 23. desember 2007 Jeg har vært på maaaange H&M, men ingen dress i sikte. Er nok som du sier utsolgt...
Gjest Skrevet 23. desember 2007 #7 Skrevet 23. desember 2007 Har ikke tenkt til å pynte han særlig, han sover seg nok gjennom det meste av kvelden uansett. (3 mnd)
McMom med to gutter ♥♥ Skrevet 23. desember 2007 #8 Skrevet 23. desember 2007 Sjarmtrollet skal ha på seg bunad, tror han blir fin da ja =)
Etaner Skrevet 23. desember 2007 #9 Skrevet 23. desember 2007 Minsten på snart 8mnd skal ha på seg "obs bunad" som storbror brukte 17 mai en gang, men jeg bytter om til julepysjen ganske tidlig tror jeg. Storebror på 3 år skal ha på dress fra hm. (-: Men han ender nok opp i den nye "spiderman-pysjen" som ligger under juletreet (:
Turid Laila Skrevet 23. desember 2007 #10 Skrevet 23. desember 2007 Han skal ha på seg rutete skjorte og en sånn strikkevest over, med en pen bukse til. Jeg ville hatt på han rosa skjorte, men det er umulig å oppdrive
Me myself and I Skrevet 23. desember 2007 #11 Skrevet 23. desember 2007 Nå er ikke min akkurat baby lenger, men han var det i fjor jul. Da kjøpte jeg dressbukse med skjorte og vest på sparkjøp.. Der har de masse fin klær!! De har også rosa skjorter til gutt som en over her lurte på! I år er han 1.5 år og skal ha svart dressbukse med hvit skjorte og rosa slips:)
Turid Laila Skrevet 23. desember 2007 #12 Skrevet 23. desember 2007 Åhh det hørtes fint ut! SKAL ha på han noe rosa neste år! For å finne noe rosa til gutt i str 74, var ikke enkelt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå