Anonym bruker Skrevet 23. desember 2007 #1 Skrevet 23. desember 2007 Ser dere er mange som klager over mennene deres, men det er somregel motsatt, vi menn som vil ha, og får ikke sex. Hun veit alt jeg liker, men orker ikke, Gidder ikke osv. Jeg vil gjerne gi henne masse gode opplevelser, da vil man gjerne ha det igjen, men hun nyter, koser seg, men det virker som hun glemmer at det er godt!! hva er vitsen med ikke å ha sex? Det er jo det som skiller venner fra kjæreste, limer forholdet. Har man ikke sex, glir man fra hverandre sakte men sikkert. Utro? NEI, men har flørtet litt, JA, og da kommer savnet etter kjæresrten enda sterkere. Leit dette..
Gjest_1001 Skrevet 23. desember 2007 #2 Skrevet 23. desember 2007 Jeg hadde samme problemet som deg. Mannen orket ikke. Og fant rett og slett ut at man ikke kan leve i et forhold som mangler det fysiske. Om man ikke får det fysiske så tærer det på en. Når man får et nei gang på gang på gang, så begynner man å lure på om det er noe i veien med en selv siden den andre ikke vil. Man føler seg stygg og ekkel og uønsket. Etter langt om lenge tok jeg faktisk skrittet å gå ut av forholdet. Det er 4 uker siden faktisk, hehe. 3-4 uker. Og for å være helt ærlig har jeg hatt et ganske bra sexliv de siste ukene. (bare med en person da... hehe, ikke mange forskjellige). OG, jeg har aldri vært lykkeligere! Det var en lettelse å gå ut av forholdet. Og det var en nytelse å få seg noe. Haha. Men man blir ulykkelige til slutt om man ikke har sex. Og det tærer veldig på en som person. Jeg bestemte meg for å leve i nuet, ta en sjanse og nyte livet. Selv med barn så går det helt supert. Håper du ble litt klokere. Jeg sier ikke at du bør gå ifra kona di eller noe. Det får være opp til deg. Men prat sammen i det minste!
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2007 #3 Skrevet 27. desember 2007 Trist å høre! Og egentlig fryktelig irriterende! For vi er faktisk en del single mennesker som gjerne skulle hatt sex hver dag - også hører vi stadig om folk som er heldige og har en partner og som likevel ikke vil eller gidder å ha sex med den de har valgt å dele livet med. Så til alle dere som ikke er interessert i sex med partneren deres (og som ikke er så interessert i dem ellers heller kanskje?): Slipp dem fri! Ikke la dem måtte leve et liv uten sex bare fordi dere er for late eller giddalause eller lite interessert i å gi!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå