Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

har hatt positive (ikke supersterke) tester tre ganger med forsinket mens, opptil 10 dager. er det vanlig eller kan det være noe galt med livmoren min eller noe (har hatt utskrapning) som gjør at embryoet ikke fester seg. noen som vet noe?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis mens er mer enn 3-4 dager forsinket så regnes det nok som spontanabort.

Tidlige spontanaborter kommer rett og sleytt pga feil på spira. Ingenting man kan gjøre med det desverre.

I og med at det har skjedd 3 ganger, så gå til legen og forlang utredning for habituell abort.

Da tar du og mannen en del tester, og prøver å se om feilen ligger hos dere. Avvik i kromosomer etc.

 

Lykke til

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...