Etaner Skrevet 23. desember 2007 #1 Skrevet 23. desember 2007 Hva slags saus har dere til riskremen? Jeg har lyst til å lage en selv som smaker skikkelig bær og ikke sånn ferdigsaus.. Hvordan gjør dere det? Og hvor kan jeg finne oppskrifter..
♥ Snøblomst ♥ Skrevet 23. desember 2007 #2 Skrevet 23. desember 2007 http://www.vg.no/matogdrikke/matguiden/index.hbs?o=708
Monajenten Skrevet 23. desember 2007 #3 Skrevet 23. desember 2007 http://www.matoppskrift.no/sider/oppskrift7553.asp
Mockanin Skrevet 23. desember 2007 #4 Skrevet 23. desember 2007 Jeg MÅ ha jordbærsaus.. Må nok innrømme at jeg ikke lager den selv men kjøper poser som jeg rører ut i vann. Knall godt
Go`mamma`n... Skrevet 23. desember 2007 #5 Skrevet 23. desember 2007 Jeg kjøper frosne jordbær. Lar de halvveis tine, og tar de i blenderen - DET blir god saus det:-) Tilsetter litt sukker oxo.
Stjerne37 Skrevet 23. desember 2007 #7 Skrevet 23. desember 2007 Kjøper alltid jordbær på sommeren jeg som fryses ned,tar dem opp og når dem er halvtinte så tar jeg dem i blendern.Tilsetter litt sukker,det er alt og det smaker helt utrolig godt:)
Gjest Skrevet 23. desember 2007 #8 Skrevet 23. desember 2007 2 dl god saft (enten du liker bringebær eller jordbær) 3 dl vann potetmel kokes- vips ferdig OG hjemmelaget
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå