Gå til innhold

Saus til riskrem..


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva slags saus har dere til riskremen?

 

Jeg har lyst til å lage en selv som smaker skikkelig bær og ikke sånn ferdigsaus.. Hvordan gjør dere det? Og hvor kan jeg finne oppskrifter..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg MÅ ha jordbærsaus.. Må nok innrømme at jeg ikke lager den selv men kjøper poser som jeg rører ut i vann. Knall godt

Skrevet

Jeg kjøper frosne jordbær. Lar de halvveis tine, og tar de i blenderen - DET blir god saus det:-) Tilsetter litt sukker oxo.

Skrevet

Kjøper alltid jordbær på sommeren jeg som fryses ned,tar dem opp og når dem er halvtinte så tar jeg dem i blendern.Tilsetter litt sukker,det er alt og det smaker helt utrolig godt:)

Skrevet

2 dl god saft (enten du liker bringebær eller jordbær)

3 dl vann

potetmel

 

kokes- vips ferdig OG hjemmelaget :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...